czwartek, 29 grudnia 2011

kotek

Hej.
Dziekuje za wczorajsze komentarze, widze ze nie jestem sama. Ale i tak bede dalej siedziec i myslec co by bylo gdyby.
Dzisiaj przesiedzialam caly dzien w domu, wyszlam tylko na chwile zaplacic rachunek za cyfrowy polsat. Jakos wgl nie mam na nic ochoty. Nawet jesc mi sie nie chce ;o Ale zaraz moze zrobie sobie jeszcze raz tosty bo tamte wczesniejsze troche sie rozjechaly hahhaha! Obejrzalam PM, wypilam goraca czekolade, zjadlam wafelki i slucham ciagle tej samej nuty wokół i dołuje sie jeszcze bardziej. Juz wgl nie wiem co mam ze sobą robic. Dobija mnie ta rutyna...
Haha, moj kot jest dziwny! Najpierw sie z tobą bawi, bawi a pozniej jak sie wkurzy, ty sobie idziesz spokojnie a on ni stad ni zowąd wyskakuje i skacze ci na nogi i sie smiesznie przyczepia. Dzisiaj porobilam mu troche fotek, ale sie ciagle ruszal wiec foty sa jakie sa. :d





miłości nie ma, są tylko głupie zauroczenia...

41 komentarzy:

  1. nie ma za co ^^
    to jest typowe że myślisz co by było gdyby...nigdy już się z tego nie uwolnisz, nawet jeśli byś chciała z całych sił :(
    a co do kota jest prześliczny.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. eyo nie zgadzam się z ostatnim zdaniem/cytatem ! ;> słodki kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziak!! ;o
    ___
    w ogóle to jestem wielką miłośniczką kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha koty nie potrafią stać w miejscu przy aparacie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się ;)
    Jaka kochana kicia! Mój też jest nieobliczalny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny ten kotek :D

    nathes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję ;)
    liczę na to samo ;))
    śliczna kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot, którym się opiekuje, też czasami tak robi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejjciu , kocham kotki !
    Śłodka ta kiiciia ! : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczniutki :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko, ale uroczy kociaczek! Ja mam kotkę. :) Mam wrażenie, że wszystkie koty są trochę dziwne. ;p

    I też mi się dzisiaj nic nie chce.

    Obserwujemy?

    noresay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodizak <3
    Zparaszam do mnie , będize mi bardzo miłoo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mój kotek też tak robi :DD
    sliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. ` moja ciocia miała podobnego.. :)
    mm. gorąca czekolada + wafelki. mmm. miodzio. ;D
    zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha, tak. :p
    kiciusie są słodkie! :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnego masz kota ;)
    Życzę Ci żeby ten rok był lepszy od końca tego roku :]

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze, on żyje?
    A na rutynę dobry jest teatr.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki mruczek, ja też mam kota... hmm.. nawet 2 i oba są przedziwne!


    xoxo
    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczesliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)