piątek, 23 grudnia 2011

kubki

Hej!
Ale sobie dzis pospalam! Do 13 haha^^ mialam posprzatac i takie tam ale nic nie zrobilam. Jutro wstane rano, bede sama w domu wiec ogarne wszystko. Dzisiaj nawet z domu nie wyszlam, mam takiego lenia. Ale od czasu do czasu można nie? Wczoraj siedzialam do 3 i ogladalam gossip girl. Jeden odcinek obejrzalam caly, 2 tak ogladalam ze zasypialam i sie budzilam wiec go wylaczylam i poszlam spac. Dzis go skoncze i pojde wczesnie spac bo duzo pracy przede mna. Teraz siedze i jem winogrono i pije frugo co dostalam nie dawno, zielone i biale mrr mrr ^_^ Jutro wigilia. Musi byc gut. Pewnie dostane jakies smieci. A wam zycze duzo zdrowia, szczescia, milosci, pieniedzy i czego tam zapragniecie! : * Bo nie wiem czy jutro coś napisze.
Miesiac temu mama dostala kubek z serii The cat a dzis dostalam dla siebie z serii The dog + do tego maly pluszak. Pokaze wam tylko pieska bo kotka nie moglam znalezc. 






Wesołych Świąt! <3

55 komentarzy:

  1. jakie śliczne <3

    dziękuję i nawzajem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie <3
    Wesołych Świąt ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!
    kubki słodkie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam bzika na punkcie tych psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorowe kubki :D
    Wesołych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ` ale faajne. o lubię FRUGO. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nawzajem! :*
    ___
    super kubki, kiedyś uwielbiałam The cat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam takie kubki tylko z innymi psami :D

    Wesołych Świąt, szczęścia, zdrowia, miłości, dużo uśmiechu i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja 3-letnia kuzynka też zbiera te znaczki. Ma już dwa kubki. hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. przygarnęłabym taki kubek mimo, że w zasadzie piję ze szklanki<3 życzę ci wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bardzo kubki.
    i ten piesio.
    Zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kubki! ;]
    oraz Wesołych Świąt ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie, kiedyś trzeba mieć lenia! :D
    świetne są te kubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych! :)
    u mnie na blogu mała niespodzianka - jeśli masz ochotę, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ! :D Wesołych Świąt .
    Martienn

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z tej serii pluszaka - psiaka, są słodkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaakie fajne kubki:D

    Również Wesołych Świąt♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również a szczególnie wtedy kiedy pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuję Ci za życzenia i również Ci życzę wesołych świąt!:)
    Ja lubie czasami tak przesiedzieć cały dzień w domu, w dresach i nic nie robić. Czasami należą się nam takie dni:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świąt! ^^
    Śliczne kubki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisałam, że JESTEM zadowolona z prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kubki ;d
    ja nie miałam tak dobrze, musiałam wstać rano i pomóc mamie ogarnąć dom w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. słodkie kubki ^^
    zapraszam do mnie ;p będzie mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za życzenia :)
    Ale super :D
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takiego samego pieska tylko że większego :) super kubki :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem ;d a ile ważysz?
    jak nie chcesz to nie pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takiego psiaka, tylko, że bez kubka i większego :) Dziękuję za odwiedziny, wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas notka o tym, jak łatwo zdobywać bony na zakupy! Zapraszam! : *

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie słodkie !

    Ps. Zapraszam do mnie ! Będzie mi miło jeśli w wolnej chwili do mnie zajrzysz : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)