niedziela, 11 grudnia 2011

lampki

Hej!
Dziś ostatni dzień weekendu, oj nie lubie tego. Wczoraj poszłam spac o 2 a wstalam przed 12. I takie cos to ja lubie :3 Dziś nic ciekawego się nie działo nawet dupy z domu nie ruszyłam, głowy też nie umyłam, i lekcji też nie, bo oczywiście wszystko na ostatnią chwile robie, no świetnie! Nie dawno z nudów wziełam ściągłam z choinki lampki :hyhy: i robiłam foty. Jedno mi wyszło super, tak jakby bokeh co się ździwiłam bo pierwszy raz mi takie coś wyszło cyfrówką. Teraz jest już ciemno więc biorę się za szukanie latarki i pobawie się w rysowanie światłem i porobie zdjęcia a efekty pokaże ( jeśli wyjdzie coś ) jutro. No i musze się pouczyc na jutro z polskiego bo mamy sprawdzian fonetyki i na angielski bo muszę iść cos napisac.

 przyozdobiłam sobie pokój. Ale i tak pewnie mama mi zabierze te lampki :c

bokeh ;o

 słodkie, później zaczął je gryźć więc mu zabrałam.

 ja XD

Baj!

29 komentarzy:

  1. o widze kawałek twojego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  2. ale miałaś fajny pomysł :)
    musze też tak zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak kiedyś przyozdabiałam pokój ;p Ale lampki u nas w domu są pożądane, więc długo nie wisiały ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę wyciągnąć lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już robiłam zdjęci z lampkami , i podziwiam , żę zwykłą cyfrówką zrobiłaś bokeh .;)
    ja już nie długo wezmę się za ozdabianie pokoju .;) + słodko wygląda ten kotek <3

    pozdrawiam , kAmaa .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niebawem również zawitają ;)

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lampkami ozdobiłam sobie w zeszłym roku ramę łóżka i jeszcze ich nie zdjęłam :D Tak więc cały rok, miałam świąteczne ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też sobie wieszam co roku. ale jeszcze trochę poczekam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę zacząć ozdabiać pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. suuper zdjęcia! ;>
    jak ozdobię pokój to też pokażę efekty :3

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie lampki w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje koty też uwielbiają żarówki z lampek... Dlatego kilka lampek nie świeci się w świeczniku adwentowymm :P
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te motywy bokeh, chociaz przecudowne jest to z kotkiem i ten bokeh. Zakochalam sie w tych zdjeciach, czuje zime, kiedy patrze na te zdjecia. <3 Przecudowny blog, zakochalam sie w naglowku, sama wykonalas? :)
    Zapraszam, obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze ! dzięki że mi przypmniałaś;D
    miałam już dawno tak zrobić, wyleciało mi z głowy ;DD
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz ;p;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne wyszły te zdjęcia :)
    też chcę sobie w pokoju przyczepić lampki, ale raczej kupie jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam lampki gwiazdki ale zdechły;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia. :)
    Kurcze chciałabym mieć kota, są urocze. :)
    +obserwuję i zapraszam do Mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też muszę sobie skombinować takie lampki do pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja siostra ma lampki na ścianie i całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kociu, ładne bokeh :]
    Oo jak namalujesz coś światłem to dawaj efekty :]

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne to twoje zdj. z lampkami. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. To ostatnie jest świetne ! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)