poniedziałek, 12 grudnia 2011

light painting

Hej!
Dzis w szkole bylo fajnie. Uczylam sie wczoraj do historii bo miala byc kartkowka ale nie bylo, i zamiast polskiego i historii przyszedl jakis koles co wyklada na studiach i gadal nam jakies duperele o wojnie. Wiecie ze nawet mnie to zaciekawilo? Haha^^. Ogolnie lekcja byla spoko ;) A na ostatniej lekcji mielismy sprawdzian z polskiego z fonetyki. A na jutro mam duzo do zrobienia, musze sie wyrobic do 23 bo chce sie wyspac. A teraz zrobilam sobie kawe zeby nie zasnac! Tak, tak kto normalny pije o tej porze kawe? haha. Zaraz musze wziasc sie za prace z polskiego, pozniej pouczyc sie na sprawdzian z anglika i powinnam na chemie ale nie zdarze, a mam zagrozenie i powiedzialam pani ze przyjde.. I co ja mam teraz zrobic? :O
Wczoraj po 23 zamiast spac robilam zdjecia haha, tak jak obiecalam wczesniej. :)








Jak na pierwszy raz to nawet spoko. 
Dobranoc!

38 komentarzy:

  1. ładne te focie. No cóż. zamiast na fb siedziec to do lekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde odciągnięcie się od nauki jest dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam niestety zagrożenie z matmy i angielskiego ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rzeczywiście udane(oprócz ostatniego) A jaką metodą robiłas ? Jeśli chodzi o chemię to ja wolę zawalić noc i potem nie żałować, raz na jakiś czas można i nie bedziesz miala wyrzutow sumienia. ;)
    +Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!A czym to światełko robiłaś i jaką opcję w aparacie wybrałaś by to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia wydają sie spoko ;)
    a ja wczoraj nie musiałam sie uczyć, to samo dziś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba jestem nie w temacie, czego to są fotki? wyglądają bardzo efektownie, ale co to :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na konkurs ;]
    http://madlenpassion.blogspot.com/2011/12/rozdanie-na-moim-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. możliwe, nie zwracałam uwagi ;) s

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebiste! * . *
    ciesze sie <3
    masz lustrzanke? pewnie już sie milion razy o to pytałam XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie pomogłabyś zrobić mi baner na mojego bloga, bo ten twój jest bardzo fajny :0
    Oczywiście odwdzięczę się !

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. robiliśmy takie coś w szkole na zajęciach fotograficznych, ledniak moja klasa wolała napisy xd
    sex chyba było naszym ulubionym, musze to znaleść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne :) !!
    http://wera-kawaii.blogspot.com

    dzięki za radę :* ! Bardzo mi pomogłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh ja mam jutro test z historii :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne! :D tez wole takie rzeczy, niz nauka :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię zabawy światłem, ale zwłaszcza na dworze, tych oświetleń, świateł,lamp.: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny efekt! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! ;p
    jak podpisujesz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  19. bomba! :o
    jak na pierwszy raz to...spoko! ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetny efekt! :o jak to zrobiłaś? ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia ;) ja też nie przepadam za chemią ;< ale jakoś idzie ;) teraz przed świętami nam tez tak dużo zadają!
    zapraszam:
    my-sunny-diary.blogspot.com
    follow?

    OdpowiedzUsuń
  22. ale jadłaś te biedronkowe? :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety... już nie ma początku roku i jest coraz trudniej. ;) Ale pociesze cię! Niedługo święta;].

    OdpowiedzUsuń
  25. łoo, fajne <3
    zapraszam do mnie, bd miło jak wpadniesz;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)