wtorek, 6 grudnia 2011

mikołajki

Hej!
Dzisiaj w szkole bylo spoko. Sprawdzian z geografii poszedl jako tako. I musialam zostac po lekcjach pisac prace klasowa z polskiego. W domu bylam przed 16. Jutro piszemy testy, wgl nie odczuwam stresu jak inni. Na początek "humanistyczny" najpierw osobno polski, pozniej godzina przerwy i sztuka, historia, wos. A o 12:15 konczymy i idziemy do domu. Odkrylam ale to w niedziele ze nie mam co ubrac. Mamy byc na galowo. I ciekawe w czym pojde jutro hehe. Mama wrocila z wywiadowki i nie bylo tak zle. Mam duuuuuzo do poprawy. Ale postaram sie. :) Nie dawno nakupilam sobie slodyczy zeby umilic sobie dzien przed testami haha^^
Co dostaliscie na mikolajki? Ja nic bo mialam urodziny wczoraj wiec wszystko sie sumuje. Czekam tylko na lustrzanke :)




Powodzenia wszystkim piszącym jutro testy :)

20 komentarzy:

  1. ja piszę za tydzień. ;p
    powodzenia . ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w lodówce nie ma miejsca, przy rzeczach mojej siostry ;) tym bardziej nie chciałoby mi sie latać na dół co jakis czas po lakiery ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. no jasne , ale jutro :) ,żeby zdjecia były lepszej jakości :) .
    Świetne inspiracje <33

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas także mamy być ubrani na galowo, ja tego nie rozumiem to tylko PRÓBNE!;]

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia !
    świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  6. też piszę...na wzajem...my mamy się ubrać normalnie jak do szkoły i po testach nie idziemy do domu tylko mamy normalne lekcje...! :/.
    niesprawiedliwe! ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje.
    powodzenia na testach !
    no i super obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki słodziak :D
    powodzenia na tescie, trzymam kciuki :)
    Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia !:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo :d czekam na Twoją lustrzankę

    OdpowiedzUsuń
  11. Mary Kate i Nesairah robią zdjęcia Sony i jakość mają świetną dlatego zwróciłam uwagę na ten aparat. Jednak ja zostanę przy kompakcie w hybrydzie, bo nie wystraczy kupić lustrzanki żeby zdjęcia były dobre. Trzeba wydac jeszcze co najmniej drugie tyle na dobry obiektyw (a do każdego rodzaju zdjęcia tj. portret krajobraz itp jest potrzebny inny obiektyw). Bo z tego co widziałam zdjęcia dziewczyn, które robią tym obiektywem z kompletu to jakoś naprawdę nie jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję :)
    No to czekamy na lustrzankę :PP

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAPRASZAM Ciebie i wszystkich na mój KONKURS SYLWESTROWY Z NAGRODAMI. Szczegóły na mojej stronie
    http://ellechina.wordpress.com/

    NAGRODY TO: przepowiednia dla Ciebie, coś z ciuchów i coś z kosmetyków. WSZYSTKO JEST NOWE

    Miło będzie jeśli zostawisz jakiś komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie slodkie kotki :D! mam nadzieje, ze test dobrze poszedl ?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdj . xd
    zapraszam do mnie ! będzie miło jak wpadniesz ;p;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaką tą lustrzankę będziesz mieć? ;) f

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)