piątek, 16 grudnia 2011

mile spędzony dzień

Hej!
Dzisiaj nie byłam w szkole, bo byłam umówiona z S. Po 14 wyruszyłam na przystanek i dowiedziałam się że D. też z nami idzie, no spoko. Po drodze jak szłam padał deszcz, wiał wiatr i mi rozwalil parasolkę wrrr. W LM stałyśmy z pół godziny i nie wiedziałyśmy jaki plakat wziasc. A był wybór. Ale S. wkońcu wybrała i kupiłam jej. I chyba ja też taki dostanę albo z wieżą eiffla. Później zajrzałyśmy do rossmana, miałam kupic tusz ale nie kupiłam, więc poszłyśmy do kawiarni. One zamówiły żarcie, ja wziełam gorącą czekoladę, a później wszystkie kawę mrożoną. Potem D. poszła kupic do kiosku jakieś zdrapki równe 6 i wygrałyśmy 2 złote XD O 18 byłam już w domu. Nogi mnie strasznie bolą i jestem głodna ale nie ma co zjesc. Ogólnie dzień zaliczam do udanych. Mam ochotę pojsc do mc na kawę <3

PS. chcecie moze video? Jak tak to o czym? :)





Pa!

38 komentarzy:

  1. też mam ochotę iść do mc na kawę. :P pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://nika--bloog.blogspot.com. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm..wygląda smakowicie!
    oh, ja tez ostatnio zrobiłam sobie dzień wolny ;)
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli "mc" to McDonalds to ja uwielbiam tam kawę ;P

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kawę mrożoną! Super nagłówek.
    Pozdrawiam Cię
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chciałabym taką czekoladkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam ale pychotka :)
    dodałam do obserwowanych i zachęcam do tego samego:) zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm, ale pyszności! :] nakręć coś! ja chętnie obejrzę cokolwiek, hehe. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że w końcu zdecydowałyście się na jakiś plakat. ja bym chciała z wieża Eiffla. gdzie je kupowałyście? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mniam !!
    zapraszam częsciej do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ale to pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię oglądać video na temat rzeczy, które się posiada.. jak coś się pokazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm... taka dobra kawa za mną już chodzi dobre 2 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha..
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie;**

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAA PYCHOTKA!


    zapraszam, lovelyskirt.blogspot.com/ :)
    + dodaję do obs

    OdpowiedzUsuń
  15. pokaż swój pokój albo nakręć zwariowany filmik ^^
    wow *o* no to niexle XD
    ja lubie wąchac kawe, ale pić nigdy w zyciu, nie smakuje mi jakoś, ale ją wącham, wtf?! :O haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tez chetnie zobaczylaby pokoj :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  17. o, dzięki! :) muszę się przejść i kupić coś na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog! :)

    fajnie tu masz .. ;)

    jeżeli ciekawią cię perypetie młodego nastolatka, gorąco zapraszam do siebie.
    myślę, że jako argument posłużę się tym, że jestem chłopakiem.
    a takich na Bloggerze ze świeczką szukać ^^
    mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie.
    jeśli spodoba ci się u mnie, zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mile spędzony dzień + kawka na którą nabrałam ochoty;)
    A filmik, myślę, że są przereklamowane i sobie daruj:) Ja sama probowałam, a teraz raczej się wolę nimi nie chwalić:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pychota ! <3
    zapraszam do mnie- nowy post!;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)