czwartek, 15 grudnia 2011

Milka Choco Lila Stix

Hej kochani! <3
Jak widac zmieniłam wygląd. Lepszy ten czy tamten co był wcześniej? :)
Dzisiaj nie byłam w szkole i myślę czy jutro iść. No bo mam na 10 i 3 lekcje. No ale muszę czekać na odpowiedz mojej koleżanki czy idzie czy nie, bo trzeba się zgadać i iść do Leroy Merlin po plakat dla niej bo robimy w klasie wigilie z prezentami <3 Dziś rano źle jak i wczoraj się czułam. A teraz do tego doszedł ból głowy. Zaraz pójdę sobie zrobić kawę bo mam ochotę i będę zajadać się tymi paluszkami z milki. Nie są nie wiadomo jak dobre, liczyłam na coś innego, no ale zabierałam się za nie dobre parę dni więc kupiłam. Od czasu do czasu na pewno je kupie. I przy okazji złapałam czarne frugo bo dawno nie piłam. Od rana ciągle myślę o Pocky czy by nie zamówić, chciałabym spróbować. Jutro może o nim napisze notkę, ale mam nadzieje że wiecie o czym mówię.
Dobra, lecę po kawę i trzeba coś wymyślić bo troszkę się nudzę :c





Dobranoc kochani! ^^

35 komentarzy:

  1. o widzę, że masz tę szatańską ramkę ! :d
    frudzitsuu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie piłam frugo... :)
    ___

    jak dla mnie jeżeli chodzi o wygląd to tamten był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co Agata ja nie chcę być niemiła...ale już od dłuższego czasu śledzę twojego bloga i bloga Ankyl i zauważyłam że twój blog to podróba Ankyls...nie wiem co ona o tym myśli... :/. Ja bym się wkurzyła! To wszytko: ten nagłówek, pocky, Japonia...jakoś nigdy nie wspominałaś, że interesujesz się Japonią.! A może się interesujesz ale nigdy o tym nie będziesz pisać...czy może to po prostu podróba Ankyls?? NIE WIEM!!! Ale powiem o tym Ankyls...
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czarne frugo. smacznego. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ja ostatnio pochwyciłam białe Frugo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. @Daria chyba śledzisz bloga Agaty od niedawna, bo ona pisała posty o tym, że się interesuje Japonią. ps Ankyl to nie pępek świata i dla niej nie są zarezerwowane wszystkie tematy. -.- :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest tylko twoje zdanie. Gdyby ankyls tak uważała napewno by mi o tym powiedziała nie uważasz? Kochanie nie znasz mnie więc nie wiesz czym się interesuje, ale mogłabyś zajrzec w archiwum pisze o Japonii. Jak nie wiesz to sie nie udzielaj. Nie musisz jej nic mowic, skoro wchodzi na mojego bloga to chyba wszystko widzi.. a z reszta wisi mi to i powiewa wierna fanko jej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. frugo ♥

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. WTF? Ja nie widze podróbki Ankyls... to może i ja podrabiam, skoro nie napisałam, że interesuję się Japonią, a piszę o stylu Gyaru??:P

    OdpowiedzUsuń
  10. yyy...żal...według mnie jesteście żałosne... -.-
    I tak uważam że te pocky i ta cała Japonia to tylko wymysł :/.
    a poprzedni wygląd bloga?? Prawie identyczny z blogiem Ankyls -,- I nie zgadzam się z i z k ą że poprzedni wygląd był lepszy bo teraz przynajmniej widać, że to nie podróba Ankyl. :/
    Daria...

    OdpowiedzUsuń
  11. aż mi się jeść zachciało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne te paluszki, cos nowego widze :) a frugo czarne cudne !

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm, ale wcięłabym coś słodkiego :3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam frugo!!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "yyy.. zal, jestescie zalosne" - tylko na to cie stac? ty zaloz swoj blog i wtedy ja sie poczepiam i posmieje, jakas jedna daria nie bedzie mi mowic co mam robic. Popatrz na inne blogi, wszystkie maja podobna tematyke, wyglad. A powiem ci jedno mam gdzies to wszystko, bede pisac co chce i robic co chce <3

    OdpowiedzUsuń
  16. o mniam, wyglądają smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. aż mam ochotę na te paluszki z milki, choć nigdy ich nie jadłam, a nawet o nich nie słyszałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! Jestem pierwszy raz, nie widziałam poprzedniego ale ten jest śliczny! Ładny nagłówek. Jestem obserwatorem!
    Pozdrawiam Cię
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. też bym zjadła coś słodkiego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wyglada za ladnie,ale chyba jest dobre:)
    czarne frugo mmmyy<3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. frugo . <3
    jadłam te paluszki są nawet dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszne są te Milka Choco Lila Stix :) Uwielbiam ich smak ;) A nowy wygląd bloga jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie ciekawa jestem, czy ankyls pisze te wszystkie komentarze. Ja tam twojego bloga lubię bardziej, bo wkładasz w niego 100% serca ;3

    ----
    Zmieniłam nazwę bloga, zaczynam od nowa..od zera i mam nadzieję, że tobie się to spodoba, od niedawna możecie mnie znaleźć pod adresem hoopy-hoopy.blogspot.com. Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz ostatnią notkę. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. pychota, uwielbiam czarne frugo :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego bloga : http://poprostunika.blogspot.com/ , mam nadzieję że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @do Darii:
    Ja nie wiem o co chodzi Darii...wcześniejszy wygląd bloga może i owszem i był TROCHĘ podobny do Ankyls ale w ogóle różni się:
    1. Styl pisania
    2. Zdjęcia
    3. Od niedawna wygląd bloga
    P.S: Nie zwracaj uwagi na złośliwe komentarze Anonimów, to po prostu zazdrość ;).
    Trzymaj się! ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. jadłam to z milki trochę za słodkie ale wpierdzieliłam całe opakowanie sama ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)