środa, 14 grudnia 2011

nijako

Hej!
Wczoraj nie dałam postu z racji że nie zdąrzyłam bo robiłam witraż którego i tak nie oddałam. Dzis miałam kartkowke z biologii poszla zle, tak samo jak nie zapowiedziana z fizyki. Pozniej musialam pisac sprawdzian z matmy ktory tez nie poszedl najlepiej. Jutro na szczescie nie mamy polskiego i wosu :) Damy rade. Znow pisze pozno notke a z racji tego ze jakos tak dziwnie sie poczulam i polozylam sie i mialam sie zdrzemnac ale nie, dziwnie sie poczulam i sobie poplakalam i do tego  nie dawno wstalam. Trzeba zrobic matme i religie i ide spac.







Dobranoc!

24 komentarze:

  1. ładne inspiracje. to dziecko boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z 4 zdjęcia są genialne : O !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ja też miałam dzisiaj niezapowiedzianą kartkówkę z biologii, a z fizyki pytał. Cóż nauczyciele wyciskają z nas ile mogą, tylko czekać, aż ten tydzień się skończy i weekend (nad którym też trzeba zakuwać ;/..
    Trzymaj się dasz radę i świetny masz blog, a zdjęcia powalają z nóg.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne inspiracie
    i slodkie dziecko
    u nas juz foty z sesji :D
    Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/search/label/Stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami człowiek tak ma.. :)
    subuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj miałam sprawdzian z wosu, nienawidzę go! fajne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog!:**
    będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam dziś kartkówkę z biologi ale poszła całkiem całkiem, hehe. :p nowy nagłówek? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny nagłówek i ostatnie zdjęcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, jakie boskie inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet lubię biologię :)
    a fizyka , bez komentarza.. nienaiwdze tego przedmiotu!
    fajne inspiracje :)

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia ;) chociaż ostatnie mnie przeraziło ;))
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie te inspiracje też są w moim stylu :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziecko prześwietne ;)
    ogólnie fajne zdjecia ^ ^
    obserwuje i zapraszam do siebie kochana ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny blog
    http://mysuper-superblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio też witraż robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ostatnie zdjęcie tego dziecka, genialne. fajny blog + zapraszam do siebie, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)