piątek, 9 grudnia 2011

słodka chwila

Hej.
Dziś były testy z angielskiego. Poległam na nim, wkońcu na czymś musiałam. Trudno, to próbne, będę się martwic na normalnych. Dziś mam dobry humor, na facebook'u brechty hehe<3 Doładowałam sobie photobloga i mam PRO. click Byłam nie dawno z psem, poszłam do żabki i kupiłam sobie jedzonko. A wczesniej też kupiłam ale już zjadłam została mi tylko gorąca czekolada. Jutro sobota. A za tydzień może Wrocław. Trzeba coś kupic do ubrania :)

mniam *.*


Baju!

21 komentarzy:

  1. mm mam ochotę na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zjadłabym coś słodkiego^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! ^^
    nie ma co się dziwić...trudny był :c

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, ale zjadłabym taki budyń! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam. :D

    zapraszam , zmieniłam wygląd bloga. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam mniam tez mam ochotę na kalorie :)

    Tez musze coś kupić bo za tydzień mam urodziny...
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za podpowiedź :) A masz może pomysł na 'wygląd' bloga?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ostatnio niesamowicie polubiłam gorącą czekoladę,mogę pić litrami!
    +zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko jedno powiem:
    Mniam *_*

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez pijam gorącą czekoladę:D
    Skąd wiesz czy poległaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam :)
    też poległam na angielskim :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham budyń, zwłaszcza czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)