czwartek, 1 grudnia 2011

spontaniczny wypad

Hej.
Dzisiaj w szkole bylo w miare ze tak powiem. Z 6 lekcji mielismy tylko 2 normalne reszta to zastepstwa. Dowiedzialam sie ze dostalam ze sprawdzianu z matmy 4 ;o a mojej radosci chyba nikt nie zastapi :D po szkole  poszlam do babci jak sie wczoraj umawialysmy, poniewaz niedlugo mam urodziny to chciala mi cos kupic wiec pojechalysmy do walbrzycha. Jak weszlam do chinskiego centrum to siedzialam tam z godzine i nie moglam sie nad niczym zastanowic haha^^. I był tam taki seksowny koreanczyk <3 Kiedy indziej tez tam pojade bo sa fajne zegarki wiec jak dostane kase jade i kupuje ;3 A zaraz biore sie za odrabianie lekcji, troche sie z czegos poucze i spac. To byl wyczerpujacy dzien. :)

zwykłe rurki. 52.00 zł ( chinczyk )


 emu 79.99 zł ( deichmann )

 torba 35.00 zł ( chińczyk )

do jutra, pa <3

15 komentarzy:

  1. gdzie w Wałbrzychu jest chińskie centrum ? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. W chińczyku mają drogie spodnie skubańcy:/
    Ale torebka za to tania i fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy masz urodziny? Fajne nabytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, już widzę - 5.12, dzień przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te emu :)

    Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm.. Koreańczycy..;*
    ja mam gdzieś zdjęcie z Japończykiem .. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne emu, sliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)