czwartek, 8 grudnia 2011

świątecznie

Hej. Dziś odbył się drugi dzień testów. Częśc matematyczno-przyrodnicza. To byla jedna wielka masakra. Ale dałam radę i tak samo jak wczoraj byłam w domu. Padłam na łóżko zmęczona, obejrzałam powtórkę Pierwszej Milości, Trudne sprawy i weszłam na kompa. Teraz czekam na 18, obejrze serial i pójdę do babci bo nie chce mi się siedziec w domu. Patrzylam na odpowiedzi niedawno w internecie i jestem mile zaskoczona. Z czesci humanistycznej mam 35/50 punktów + rozprawka to nie wiadomo a z matematyczno-przyrodniczej 25/50 + zadania otwarte. Nie jest źle.
Dzisiaj jak weszłam do domu rzuciła mi się w oczy moja mała choinka co mama postawiła pewnie dziś na stoliku. Haha^^ Dostała też jakieś ozdoby na choinkę z materiału. Fajne :)
Pokaże wam dziś outfit. Obiecałam że od czasu do czasu będę dawac.

góra

 dół

 płaszczyk

te ozdoby ;)

 choinka^^

Miłego wieczoru!

28 komentarzy:

  1. fajny outfit! ^^ my chodzimy na testy próbne ubrani normalnie, a potem mamy normalne lekcje! :/ NIESPRAWIEDLIWE! :c
    powodzenia jutro na teście! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny outfit , no i choinka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny płaszczyk ;)
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te ozdoby są ;)
    też już mam choinkę na biurku lecz nie ubraną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. truuuuudne sprawy, najlepsze do obiadu :D
    ozdoby fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog:*
    Obserwujemy?
    ps.Ja juz obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ozdoby;). Też muszę kupić sobie jakieś nowe ;].

    OdpowiedzUsuń
  8. słodka choineczka :)
    co do przyrodniczych to ja zawaliłam jedynie matmę na której bardzo mi zależało, a reszta jakoś poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam również do mnie :)
    http://dominikagawlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wcześnie masz choinkę :)

    Wpadnij do mnie , myślę ,że notka Cię zainteresuje <33 ,

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama też dostała te ozdoby ;O

    Ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny Outfit .
    A blog normalnie taki jakie ja lubię < 33
    Obserwuję . I będzie mi miło jeżeli zrobisz to samo < 33

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :DD

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :P
    http://blikeasier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taak, pracuje^^

    Nagrody właśnie wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ozdoby !;)
    zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit ;) też pisałam próbny egzamin

    pozdrawiam ;**

    +obserwuje Cie, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny update:))

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszczyk :) Dużo słyszałam o testach od brata, współczuję Wam ;p Mój test był jeszcze do zniesienia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też pisałam próbne egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)