poniedziałek, 5 grudnia 2011

urodziny

Hej!
Wczoraj nie pisalam bo nie mialam kiedy. Był tort, było sto lat [ i wlasnie wtedy nie wiem jak sie zachowac ] był kuzyn i bylo wesolo. :3 Tort wyszedl super, byl dobry w lodowce mam jeszcze jeden kawałek. Z prezentow juz częśc widzieliscie, druga czesc to nie jest tego duzo bo w wiekszosci dostalam kase. Weekend wraz z piątkiem zaliczam do udanych. Powiem że grudzień zaczął się spoko więc mam nadzieje że cały taki będzie. Jutro wywiadowke dla zagrozonych i mam chyba zagrozenie z 6 przedmiotow. Mama mnie zabije, wiec nie wiem co z ta lustrzanka. :o Jesli zobaczycie ze postow nie bedzie przez pewien czas to oznacza ze zostal mi zabrany komputer. A w tym czasie jeszcze z 30 minut posiedze na lapku i spadam uczyc sie do sprawdzianu z geografii. Musze sie przylozyc.

wczorajszy tort

 mleczko i żel do ciała 

 bluzka

 ta kokardka jest przesłodka. Może dlatego że mam do nich słabość. 

lecę, baju!

23 komentarze:

  1. Fajna bluzka ;)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały tort Mniam <3

    Zapraszam serdecznie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) najlepszego.
    super torcik. nie do kupienia.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, narobiłaś mi smaku przez ten tort ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. mleczko i żel do ciała mają ładne buteleczki ;d
    za owocami w tortach nie przepadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny tort:D
    A prezenty fajne, sama bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, fajne ;3
    tort musiał byc smaczny, nie myle się? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. kokardka jest urocza! a i mam nadzieję, że na wywiadówce, a raczej po niej nie było tak źle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego:)
    torcik wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mogę być zagrożona z wfu xd ale to nie jest pewne, a reszta to spoko ;)
    jaki smaczny tort!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uważam że jestem normalna, ale lekarz mi kazał przytyć bo wiesz ale przez koszulkę widać mi śruby które mam w kręgosłupie i niefajnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne prezenty !
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. no to powodzenia ;)
    nie wiedziałam, więc spóźnione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wszystkiego najlepszego : > I uwieelbiam domowe torty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kokardak jest prze slodka! a ja tez nie wiem jak sie wtedy zachowac ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)