czwartek, 22 grudnia 2011

wigilia klasowa

Hej!
Dzis w szkole bylo ok. Mielismy religie na ktorej nic nie robilismy, chemie to byla normalna lekcja, pozniej 2 godziny wigilii, oczywiscie same slodycze jak to klasowe wigilie haha. Dawalismy sobie prezenty, dostalam czekolade ktora juz zjadlam i plakat ktory pokaze w najblizszym czasie, pozniej niemiecki nic nie robienie i pani nam oznajmila ze cala szkola ma 5 lekcji :D Wrocilam do domu, zjadlam,  posiedzialam. Pozniej weszlam na chwile na kompa a pozniej poszlam na tv, z psem i nie dawno co weszlam na chwile na komputer ale moze sie uda i obejrze dzis jeszcze gossip girl :D Jejku jak sie ciesze ze wreszcie wolne, swieta, sylwester i takie tam <3
Wczoraj robilam paczke dla kolezanki na wigilie i wyszla w miare : 3 Sami zobaczcie:

przed:

 po: 

Dobranoc!

28 komentarzy:

  1. moja wigilia klasowa wyglądała identycznie;D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna! tak a propos: mój laptop wcale taki mały nie jest.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie mielismy wigilii klasowej. ;/

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie miałam lekcji, tylko wigilia i konkurs kolęd ;)
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. aa ja miałem tylko wigilię klasową od 9:30 do 11.^^

    OdpowiedzUsuń
  6. moja wigilia klasowa wyglądała zupełnie inaczej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna <3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` o taakk. także się ciesze, że wreszcie SYLWESTER ! <3 zapraszam do mnie. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tak pakowane prezenty :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszedł ten upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak taki długi cukierek
    Wesołych świąt i szalonego sylwestra ! <33 zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dostałam plakat ;)
    Ale nie miałam lekcji w dziś wigilii klasowej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie wiem co powiedziec XD
    ja już mam z głowy zapakowanie prezentów ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wigilie klasowe! <3
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła świetna! Ja niestety nie miałam wigilii klasowej ;/.
    Wesołych świąt życzę! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. tak zwany cukierek? :D fajna!

    OdpowiedzUsuń
  17. mi nie chciało się iść na wigilię klasową, haha ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości
    w dążeniu do celu, sukcesów w pracy, tylko słonecznych dni, przyjaźni, miłości i wielu buziaków, i aby ten Nowy Rok 2012 był dla Ciebie najlepszym !

    życzy: Kate :)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pamiętam, u nas na klasowej każda dziewczyna dostawała gotowy zestaw kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)