wtorek, 27 grudnia 2011

wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeśli mamy odwagę je realizować

Hej.
Tytuł wziełam od Sunny, mam nadzieje ze sie nie obrazi ;) poprostu określa to w jakis sposob moja sytuacje. Tylko że u mnie brak tej odwagi. Marzenia się spełniają? Moim zdaniem raczej nie. Zawsze ja muszę miec pod gorke, czemu nie moge byc wkoncu szczesliwa? Ten sztuczny usmiech naklejony ciągle na twarzy mnie juz odrzuca. Od 2 dni nic wgl nie jem i ciągle płacze. Sama siebie wkoncu wykoncze, ale trudno jakos mi nie zalezy na zyciu. Niech sie dzieje co chce, mam od tej pory wszystko gdzies.
__ przepraszam musialam cos napisac, po to mam bloga, wiec bede pisac co chce. Nie musicie tej notki komentowac, a teraz ide z psem na spacer i moze wroce za 2 godziny. Rozwala mnie od srodka kiedy musze tutaj siedziec.
Dzisiaj wyjechal globus i zobaczymy sie dopiero za pol roku :o Oczywiscie bez malej 'bijatyki' sie nie obeszlo, ale za to go lubie <3 i chyba raczej nic dzis sie ciekawego wiecej nie wydarzylo, oprocz tego ze wczoraj wrocilam do domu o 3. Haha!






za mało odwagi by powiedziec co sie czuje...

28 komentarzy:

  1. ehh . marzenia się spełniają , sama kiedyś zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, zawsze jak czegoś bardzo chcę to nie wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak czasami mam , ale zaciskam zęby i jeśli sie uda to uda , nie to nie . Zawsze myślę że ważne jest to że mam rodzinę , przyjaciół , dom i że żyję . Oraz Bóg również mi pomaga . Chodź myślę że u ciebie chodzi o inny problem , jednak nigdy sie nie poddaje , zawsze staram sie jakoś działać ...

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno się nie obradzi, ładny cytat ^^
    dzięki <3
    rozstania czasami sa trudne..

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak czasem mam...kiedyś to też ciągle zamykałam się w swoim pokoju i płakałam, bo nie miałam siły nic robić...jednym słowem...łapałam wtedy doła.. :<. Teraz też tak mam. Leżę w łóżku i myślę, że nie dam rady.. :<
    __
    i życzę ci abyś jak najszybciej wyjdziesz z doła... ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna piosenka :)
    Sama też tak mam, gdy pragnę czegoś bardzo tym bardziej to nie wychodzi, życie jest brutalne i tyle heh ;p
    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba niedługo sama się przekonam czy nawet mając tą odwagę marzenia mogą się spełnić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą piosenkę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że się nie obrażę ;))

    Ja tez mam podobną sytuacje, jeśli chodzi o marzenia i to, że brak mi dowagi do ich spełniania, aczkolwiek nie załamuje się, tylko staram się iść do przodu i Tobie też to radzę ;) Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wystarczy się trochę mniej przejmować ;)
    jak to zrobić ?
    trzeba mieć swój sposób a o moich można czasem po czytać na moim blogu ;) http://heart-of-the-universe.blogspot.com/
    zapraszam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się podobnie jak ty, z tym że mi się wydaje, że realne marzenia się spełniają, jeżeli się na nie ostro zapracuje. Tak sobie myślę, że notka którą napisałam parę dni temu jest w pewnym sensie podobna, a w innym zupełnie różna o tej twojej... Dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i też mam na imię Agata ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. nie smutaj, wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czuje w to ze niektóre marzenia a czasmi nawet wszystkie mogą się spełnić. Ja tez napisałam notkę o marzeniach..xd Tylko że tak pod koneic jedno zdanie..xd Niektóre marzenia są łatwe do zrealizowania a do niektórych trzeba miec tą cholerna odwagę której mi akurat brak..;c
    Uwilebiam ta piosenkę..♥

    OdpowiedzUsuń
  15. czytając to akurat w radiu leciała ta piosenka !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta piosenka krąży,krązy i nie chce sobie pójść.

    OdpowiedzUsuń
  17. nic się nie osiąga od tak , jest dużo upadków , ale jeśli jesteś pewna swojego marzenia i za wszelką cene chcesz do niego dążyć to będziesz próbować od razu. Na moim przykładzie , bardzo bym chciała zostać aktorką , byłam już an jednym moim pierwszym castingu, niestety stres przezwyciężył, ale nie było najgorzej oczywiście się nie dostałam, powiedziałam sobie , że się nie poddam będę ćwiczyła i na kolejnym castingu mi wyjdzie , też sobie zadawałam pytania , dlaczego to mnie nie wzięli mogli mi dać szanse .. Tak jest. I musisz się z tym pogodzić , musisz dążyć do marzeń mimo wszystko !
    ` Nie rezygnuj z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham tą piosenkę! <3


    loevelyskirt.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bedzie dobrze ;) lubie ta piosenke :>

    OdpowiedzUsuń
  20. ei nie ma się co przejmować, głowa do góry! każdy ma lepszy i gorszy czas, ale po jakimś czasie on przechodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bądź dobrej myśli, na pewno wszystko się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny blog .
    Nowy post na moim blogu !
    Zapraszam !
    Obserwujemy ?
    Ja juz obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)