piątek, 2 grudnia 2011

z rodzinką

Hej!
Dzis w szkole bylo spokojnie. Ubralam te buty i bylo mi strasznie cieplo w nogi ;) za godzinke wybywam do babci bo przychodzi ciocia z kuzynka na noc wiec tez bede ;3 Bedziemy robic pizze i takie tam. Zapowiada sie baaaaaaardzo ciekawy weekend. Dzis i jutro ciocia bo zostaja na noc, a niedziela urodziny. :3 wiec dam na jutro juz zaplanowany post i postaram sie w niedziele wieczorem jak bede miec sile zdac relacje, a jak nie to dopiero w poniedzialek- w dzien urodzin ^^
a wy? jakie macie plany na weekend?

chce taki tort *.*

Baju! :*

19 komentarzy:

  1. ale swietny ;)
    udanego weekendu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcem taki torcik. <3 o własnie można by sie udac po jakieś słodycze do szuflady an dole...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajny też taki chce :*

    Zapraszam :* Nowa fryzurka :P
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę taki tort! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. och. taki tory jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez bym chciala taki tort.
    Jest przecudowny.
    Noo i pewnie jak smakuje.!
    Pozdrawiam cie serdecznie Agatko.
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się składa, że za miesiąc mam urodziny, ha! :) A tymczasem zapraszam do siebie, kolejny numer.

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego ^^
    w poniedziałek pewnie bym zapomniała ;3
    ładny ;3
    ja chce tort z nyan cat'em :D
    dziękuję < 3
    czemu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę taki torcik ;p
    No to miłego weekendu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie pochwal się prezentami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)