środa, 11 stycznia 2012

blog roku

Hej.
Dzisiaj postanowiłam sobie trochę pospać i wstałam o 13. Poszłam do sklepu z psem i jak wróciłam weszłam na komputer. Pogadałam z koleżanką i mam tylko do zaliczenia 2 sprawdziany po feriach. Ano, ferie zaczynają mi się już od piątku. Jutro rozpoczyna się głosowanie na blogi roku. Koszt sms to jedynie 1,23 zł i pieniądze idą na cele charytatywne więc warto pomagać nam blogerom i innym osobą. Sama zagłosuje na inne blogi. :) Jutro dam więcej informacji. Pod wieczór poszłam z koleżanką się przejść, kupiłyśmy sobie serduszko tj. napój czekoladowy i wolnym krokiem wracałyśmy do domu bo było zimno. Teraz skończyłam jest budyń i myślę co teraz mam porobić. A wy jakie macie plany na wieczór? xoxo.


biore udział w BLOG ROKU 2012 A PIĘNIĄDZE IDĄ NA TURNUSY REHABILITACYJNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH! KOSZT SMS 1,23 ZŁ SMS O TRESCI: J00133 NA NUMER: 7122 <3 POMÓŻCIE!




Miłego wieczoru kochani :*

31 komentarzy:

  1. ja siedzę i zamulam co ostatnio mi się nie zdarzyło niestety... ;)) chilluję

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę mieć prośbę? zajrzyj na blog do mojej koleżanki. :) ona dopiero zaczyna i chce ją wesprzeć. http://inezstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie tu u Ciebie! :)
    Ale Ci zazdroszczę, że masz od pt ferie.. Ja od 13 lutego :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajnie z tymi feriami, tak szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ferie od 30 :D pozdrawiam i powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAGŁOSOWAŁAM I ŻYCZĘ POWODZENIA!
    Na moim blogu całkowicie zmieniony wygląd, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, dużo nowości, będzie mi OGROMNIE miło jak wyrazisz swoją opinię:)! www.magdazawadzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to znaczy te xoxo?;)
    Powodzenia w konkursie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście zagłosuje na cb, tylko musze sb konto doładowac <3
    nawzajem ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze 2 tygodnie do ferii ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powoedzeniaa .;)

    Ja feriee mam od 27.01 .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam ferie dopiero 23 stycznia : ((

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka to sie wyspała. xd
    ja mam ferie dopiero od 13 lutego1/ zal. xd ;///

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog ;) zzapraszam do mnie
    our-fashion-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki;) Jak coś w niedzielę będzie cała stylizacja w koszulce z AC/DC.

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się twój blog i styl, w którym go prowadzisz tez jest fajny ;)
    dodałam się już do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się twój blog i styl, w jakim go prowadzisz :>
    na pewno będę go obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak doładuję konto zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. startowanie na bloga roku !
    porównaj swojego bloga do innych, a potem pomyśl czy ma to sens
    FAJNIE, że próbujesz i do tego mam motywacje, ale to nie ma sensu .

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie sądze, że jestem najlepsza, dużo mi do tego brakuje.
    nie sądzę też, że mój blog jest najlepszy w tej dziedzinie w polsce,
    dwa, nie mówie Ci tego po chamsku tylko jest to trochę żałosne, jak ktoś Ci zwróci uwage to jesteś oburzona jak mógł, nie jesteś pępkiem świata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)