poniedziałek, 2 stycznia 2012

budyniowo

hej, hej ;)
Wczoraj z rana jak wstałam to za chwilkę zaraz ktoś przychodził i oczywiscie miał ze mnie polewke, a mianowicie z mojego głosu. Później poszliśmy do Ali na obiad i o dziwo nie zasnełam  chociaż spałam tylko 5 godzin. Wróciliśmy do domu to ogarnełam pokój i poszłam z A. na spacer, a później przyszła babcia. Więc wczorajszy dzień był spoko. : )
A dzisiaj nie poszłam do szkoły bo nie mogłam wgl mówic. Więc wstałam o 12, ogarnełam się i weszłam na komputer a przed 17 poszłam do lekarza. Haha, lekarka coś się mnie pyta a ja słowa wydobyc z siebie nie mogłam. Okazało się że mam zapalenie krtani i antybiotyki i inne leki na tydzień witają <3 Wróciłam do domu i odrazu poleciałam do apteki. Syrop jest taki słodki że aż fu, tabletki ujdą i strepsils jest mniam XD Po serialu poszłam do sklepu, kupiłam czekolade do picia i do jedzenia, 3bita i budyn. A teraz tak się nażarłam tym budyniem ze wstac nie moge haha! Zaraz mykam w piżame, biore koc, herbatka a później po 1 ogladam serial.



a jak zobaczylam to zdjecie to odrazu zglodnialam XD musze kiedys zrobic sobie takie sniadanko <3

Pa!

23 komentarze:

  1. na głównej stronie jest ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest najgorsze co mogło być, przytrafiło mi się to już 2 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pychota!
    __
    to śniadanko..oj kusi.. haha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny :)
    Zdrówka zdrówka i jeszcze raz zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też głos mam nieciekawy, do tego wszystko mnie boli.
    zgłodniałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoło jak na ofiarę zapalenia krtani :D

    blog: katsuyuki18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm. jakie słodkości ! :)
    super blog zrobiłaś ! (jak zrobiłaś to na górze)?
    lukaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. pychaa.. a to śniadanie ach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie masz .. wolne od szkoły.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde, takie zdjecia, a ja glodna jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż chyba sobie pójdę zrobić budyń, ale pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm zgłodniałam ;D
    zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 budyń<33333
    wbijaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o mniaaaaaaaaaaaaam, jakie to musi być pyszne :o

    OdpowiedzUsuń
  15. narobiłaś mi ochoty na budyń :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)