piątek, 13 stycznia 2012

casting?!

Hej!
Dzisiaj mamy piątek 13-tego, zaczynają mi się ferie, ale dzień dla mnie jednak nie był pechowy, może dlatego że nigdzie nie wyszłam przez tą pogodę tylko nie dawno przyszłam do babci. Ogólnie wczoraj, znaczy już dziś siedziałam całą noc na fotka.pl i gadałam z jakimś chłopakiem i połozyłam sie o 12 i spałam do 18. A teraz jestem wyspana i wypoczęta jakby nigdy nic. Co ja znów będę robic w nocy? haha ^^ Teraz sobie siedze, słucham vivy, pije herbatkę i jem wafelki i słucham jakiego babcia ogląda filma. :)
Jutro we Wrocławiu odbywa się casting do serialu PM i postanowiłyśmy z koleżankami się na niego wybrac, haha^^ tak o, żeby poznac nowych ludzi, posmiac się a później może wyskoczyc na bielany. :3 Oby wszystko wypaliło.

troszkę isnpiracji :3







wysyłamy sms o treści: J00133 na numer: 7122
koszt 1,23zł 

Bye, Bye !

40 komentarzy:

  1. Powodzenia na castingu!:) wszystko się może zdarzyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje ;), i powodzenia na castingu :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. to w takim razie udanego pierwszego dnia ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje ^^

    Obserwujemy?
    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/
    jak się dodasz to napisz kom. - zrewanżuję się ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. za dobrze ci. :)) ja mam ferie ostatnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super
    zapraszam do mnie
    www.zyciowe-story.blogspot.com
    zapisz się do mnie a ja do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. opisz wszystko ja to wyglada potem, bo jestem cholernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To powodzenia na castingu :)
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to jest PM?? ja jestem jakas opóźniona ;P

    powodzenia!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo.. ja bym pobiegła od razu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie tez nie wiem co to PM.?
    ale i tak życzę powodzenia i poznania wielu ciekawych ludzi. xdd
    mi też zaczynają się ferie, imprezy czas zacząć.
    Mam własnie taki plan żeby dzisiaj porobić wszytko co mam zrobić do szkoły i mieć spokój na resztę ferii. xdd
    ślicznie tu. ;)
    pozdrawiam, obserwujemy.? ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na castingu! ;d
    zazdroszczę ferii, ja mam swoje za jakieś 3 tygodnie i to tylko tydzień ;(



    zapraszam częściej będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, już masz ferie, zazdroszczę ;) Ja dopiero za 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zazdroszczę ferii! :c świetnie inspiracje :)
    obserwuję i proszę o to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak poszło na castingu ?
    Do jakiego serialu ,bo PM nic mi ni mowi;p

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia :) i zdaj relację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ej, weźcie udział! może się wam poszczęści?! ^^ świetne inspiracje! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia !
    Kurczę też bym chciała iść na jakiś casting bo lubię aktorstwo !

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie,że warto iść na casting , poznać nowych ludzi, świetne przezycie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. okey ;3
    mogę na cb liczyć? strasznie potrzebne sa mi głosy w konkursie na blogroku2011, gdybyś mogła namówić swoją rodzinę/znajomych/przyjaciół dosłownie kazdeego, zeby zagłosowali i sama to zrobić {jak jeszcze nie zagłosowałaś} byłabym ci strasznie wdzięczna! pamietaj, ze dochód z tych sms'ów idzie na cele charytatywne, w tym roku na turnusy dla niepełnosprawnych! :)
    http://www.blogroku.pl/kategorie/-sex-blood-rock-n-roll-,gwkf8,blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie nie był pechowy ;) raczej szczęśliwy ;) ja zaczynam ferie 13 lutego :) tobie życzę udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. życze powodzenia na tym castingu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie nadal jest. ale to nigdy nie wiadomo, rano może być już czarno :ppp

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. o proszę : )

      ładne zdjęcia

      zapraszam do mnie:
      http://plynastatkizbananami.blogspot.com/

      Usuń
  25. Co to za serial "PM"?
    Mieszkasz we Wrocławiu? Mój brat też tam mieszka i czasami do niego przyjeżdżam :) Oczywiście nigdy nie obejdzie się bez Ikei i hot dogów za złotówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chodzi o Pierwszą Miłość? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)