wtorek, 3 stycznia 2012

drama

Hej!
Dzisiaj nie byłam w szkole, bo moja kochana krtań nie śpi, ale jest lepiej bo troche juz zaczynam mowic XD Z rana wziełam moje ukochane antybiotyki i lapek i spowrotem do łóżeczka. Później zjadłam obiad, zrobiłam sobie tosty francuskie, zjadłam i poszłam spac na 5 godzin, wstałam na serial i później znów zasnełam na 3 godziny i oto jestem bo spac mi się nie chce wiec czekam na 1 i zacznę ogladac drame pt. "Dear Friends" i w międzyczasie będę pic kawe i zajadac się tostami i skończe frugo ;) A moja przyjaciółka jest w pogotowiu jakbym się zaczeła dusic przez katar czyli papier i krople do nosa, mrrr kocham to -,-

tosty francuskie z ketchupem i cebulą taką suszoną czy jak jej tam, pudełko od niej w tle

 kawusia *-* taa, kto piję o 24 kawe? XD

tościki <3

Pa!

20 komentarzy:

  1. Powrotu do zdrowia życzę! A tosty bardzo apetycznie wyglądają i, aż się głodna zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tosty wyglądają pyyysznie, aż się głodna zrobiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tościki ! ;)
    zdrowia ! :) świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka ! :)
    świetne tosty z cebulką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaam. ! Kolejna blogerka dzisiaj narobila mi smaka. !

    Zapraszam do mnie. mam nadzieje ze takze skomentujesz mojego bloga.

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sie robi tosty francuskie? w życou o tym nie słyszałam O.o
    Kawa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. co Wy macie wszyscy manie na te filmy ;o ? zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm. pychota ! : DD Zdrowia : ))

    jakim aparatem robisz zdjęcia ??

    nathes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę obejrzeć tę dramę koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, mniam, jakie pyszności :) oj ja dziś dwie kawki wypiłam i to prawie jedna za drugą, bo już byłam na skraju wyczerpania ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj... współczuję. I życzę rychłego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądałam jeszcze tej dramy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm jakie tościki :)))))

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu konkursowym!! :)))

    http://jagoo-peppermint.blogspot.com/2012/01/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże , ale kopia Ankyl . ;OOOO . Ludzie to wstydu nie mają . Toster tez pewnie na tą okazje specjalnie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boze nie zesraj sie ; OOO . No kurde kupilam, musialam masakra nie ? -.- Idz sie lecz i zajmij swoim zyciem kocie <3

      Usuń
    2. Czyżby Ankyl kupiła nowy toster ? :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)