środa, 4 stycznia 2012

Dear Friends

Hej!
Wczoraj poszłam spac gdzieś koło 4 bo film trwal prawie 2 godziny. Jednak nie żałuje i był świetny. Polecam.
Dzis rano wstalam o 12, poszlam z psem i wrocilam do domu, wzielam leki i zrobilam kawe z tostami , wykąpałam się i zasiadłam na kompie. O 15 poszłam do babci na obiad, obejrzałam u niej serial i wróciłam do domu o 19. Aktualnie siedze i pije cole i czekam na 1 i biore się za ogladanie tym razem filmu a nie dramy pt. " Czytaj i płacz" może będzie ciekawy.


Dear FriendsFilm na podstawie kultowej mangi "Dear Friends" autorstwa "Yoshi". Opowiada o perypetiach dorastającej Riny, która sama nie potrafi docenić niektórych wartośc. Nie przebywa w domu, nie chodzi do szkoły, ciągle przebywa w klubach i na dyskotekach. Dzięki swojej przyjaciółce Maki próbuje się zmienić. A reszte poznacie po obejrzeniu : ) 



screeny: 





Dobranoc!

33 komentarze:

  1. pije cole, ale mam angine :D ! Agata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam to wczoraj, bo Ankyls pisała o tej dramie:) Teraz oglądam Zettai Kareshi (czytałam mangę i jest lepsza niz film jak dla mnie).

    OdpowiedzUsuń
  3. ` o lubię chińskie / japońskie filmy ! zapraszam . :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaję się fajnym filmem:)
    Może tez obejrzę.

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie ten serial. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię dram ani anime :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię takich filmów
    zapraszam:* http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak i k a m i l a nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że będzie fajny, muszę kiedyś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie lubie takich filmow , jakies dziwne moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie go pooglądam :)

    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też wczoraj oglądałam ten film. Był zaj...sty ;D A oglądałaś Paradise Kiss mega ;) Polecam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. narobiłaś mi smaka na ten film ; 3 !

    może dziś obejżę ^^.

    zapraszam do mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę zobaczyć ten film :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. interesujesz się japonią ? bardzo ciekawie ; D
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. musze to zobaczyć ;0
    ostatnie foto jest b. emocjonujące .

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam już o tym filmie ;)) . muszę oglądnąć kiedyś xd .

    OdpowiedzUsuń
  18. wszyscy teraz o tym filmie piszą;) ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam tego filmu, ale myślę, że luknę na niego ;d
    Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  20. ktos kiedys mowil mi ze ciekawy film.
    musze go obejrzec w takim razie ; ))
    pozdrawuiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog! :)
    Obserwuję + liczę na to samo .

    Nothingtoforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mój blog został przeniesiony na nazwe http://nescafffe.blogspot.com/ <3 .

    OdpowiedzUsuń
  23. Obejrzyj sobie Koizora. Nie film tylko serial. Piękna i smutna drama...:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzalabym jakas dramę ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam. Film robi wrażenie i pozostawia odbiorcę w pewnej zadumie nad życiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie oglądałam takich filmów, japońskich ale chyba się skuszę !
    zapraszam na nową notkę do mnie :) M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)