czwartek, 26 stycznia 2012

forum

Hej! Miałam napisac posta wczesniej ale mi sie nie chcialo i dopiero teraz. Ogolnie dzien minal dobrze pomimo tego ze caly dzien w domu bylam, a moglam isc do babci zobaczyc sie z ciocia, calkowicie mi to z glowy wylecialo ;o Slyszalam ze we Wroclawiu na manifestacji bylo fajnie, to sie ciesze :3 zaluje ze mnie nie bylo. Jak narazie firmy wgl sie nie odzywaja w sprawie wspolpracy. No coz czekamy dalej, dzisiaj wyslalam do 2 kolejnych. Uda sie to sie uda, nie to nie. Plakac nie bede ;) Ogolnie tak sie dzisiaj w pewnych momentach nudzialam ze przez gumijagode zapisalam sie do 3 for. Ciesze sie jednak i wam polecam to samo, dobra zabawa a przy okazji jakis to jest wkoncu sposob na nude ;) Jutro mam w planach ogarnac siebie i posprzatac w pokoju a w piatek wychodzimy :) A teraz siedze i jem tosty i pije 4 herbate. Haha ^^ dobra zmykam spac.




O czym chcecie jutro post? :)
I dziekuje z calego serca za 10 tys wyswietlen i 200 obserwatorów. Kocham Was <3
Bye bye !

27 komentarzy:

  1. Manifesty i tak nic nie dały ale mimo to widać ,że Polacy potrafią się jednoczyć .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tobie mam teraz ochotę zapisać się na jakieś forum..
    Jutrzejszy post może być o.. no nie wiem.!! :p
    Heheh xD
    Zapraszam do mnie i zachęcam do lajkowania mojego bloga na Facebook'u

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa notka i fajny dzionek. P.S Kochamn tosty z herbatką ;)

    Zapraszam na mój blog, może Cię zaciekawi i zaobserwujesz?

    http://oczami-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze powiedziawszy jest bardzo ciężko nawiązać z jakąkolwiek firmą współprace..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje,że dłużej zagościsz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam plotkarę <3 Poobserwujemy się? http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zapiszę się do forum o plotkarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah ^^ . Widać że przyjaźnisz sie z gumijagoda , jestescie takie pdobne . nawet notkami

    OdpowiedzUsuń
  9. i like the gossip girl, it's one of the best!

    Anyway, I followed your blog, hope you can follow back, too!
    Thanks!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w mieście nie było nic takiego, może dlatego że jest za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, ja muszę się dziś ogarnąć - koniecznie. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w mieście też nic takiego nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  13. talking about gossip girl, i have an amazign giveaway on my blog, open to bloggers worlwide, you can have the chance to win a prep pack by Tommy Hilfiger!

    OdpowiedzUsuń
  14. możliwe że zapiszę się na forum- plotkara <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie miałam okazji siedzieć na żadnym z for , nie mam na to czasu ... ;( ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Plotkarę <3

    Zapraszam do mnie - organizuję konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło mi:)) .
    a co do for internetowych , to rzadko na takich stronach przebywam.
    pozdrawiam!
    Chociaż ... Może wejdę na forum honey :)

    OdpowiedzUsuń
  19. achh. ta szkoła... na szczęście mam już ferie.;)
    dodaje i zapraszam do mnei.;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)