niedziela, 29 stycznia 2012

kawa milka

Hej! :)
Ale te ferie zleciały, masakra. Jutro już do szkoły na 8. Nowy semestr, nowy plan. Jutro 6 lekcji. Dam rade. Dzisiaj bylam caly dzien w domu, planowalam duzo rzeczy do zrobienia ale ze wstalam o 15 nic nie zrobilam. No trudno... Jutro po szkole ide do babci po bilet miesieczny. Wiec w domu bede przed 18. Jeszcze musze isc umyc glowe, cos zjesc i wypic herbate. Nie wiem co mam jutro ubrac, trzeba zaraz wziasc i cos przygotowac. Wczoraj kupilam sobie kawe o smaku milki i dzis sobie ja wypilam i zjadlam gofra. Powiem ze dobra jest i polecam. : 3 Pomalowalam paznokcie na delikatny kolor by sie w szkole nie czepiali. Dobra ide robic to co mam zrobic i o 22 spac. Jezu ja zasne o tej godzinie ;o A teraz przegladam sobie LOOKBOOK'A i czekam aż mi woda naleci. Dobranoc wam i Ci co mają ferie to udanych! <3





40 komentarzy:

  1. mam podobny lakier tylko z safari :) Ajć ! też mam 6 lekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kawa jest wprost fenomenalna, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć lekcje na 8, ja muszę zasówać na przystanek na 60;45 ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. piłam obsesyjnie takie kaffki na obozie.: P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujęę ;*
    Kawa<3
    Gofry<3
    Kolor Lakieruuu ;-))

    Zapraszam bardzo bardzo ;D : imaginationowany.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :)
    mam nadzieje że aż tak szybko mi nie zlecą ;/
    ta kawa .. mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm..narobiłaś mi ochoty na tę kawę i gofry;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno określenie: mniam < 3 ;d
    Obserwuje i licze na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie spotkałam Cappuccino Milki. :D Ojj napięty program na jutro, ale dasz radkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kawa jest cudowna,kocham ją !<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaaaa, to jest taka kawa :D bardzo lubię kawę i produkty z milki.
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę kawy ;o
    okey, spróbuję! ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ferie dopiero się zaczynają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm aż się mi kawy zachciało ^-^

    OdpowiedzUsuń
  15. mniaami!dziękuje bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pyszności<3
    nigdy nie piłam tej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawa wygląda baardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mm... kawa milka- muszę spróbować !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piłam kiedyś ale się grudki robiły :<

    OdpowiedzUsuń
  20. nie pilam jeszcze tej kawki, ale 'milka' w nazwie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę sb kupić tę kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmmm... Daj jedną kawkę! :) Jesteś już drugą osobą, która mi narobiła smaka na kawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę sobie kupic ;D
    ja właśnie zaczynam ferie ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. narobiałaś mi smaka- akurat przydałaby mi się porcja dobrej kawy do nauki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ummm....pycha świetny zestaw :D

    +zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)