sobota, 14 stycznia 2012

i po castingu.

Hej.
Dzisiaj wstałam o 9, zjadłam śniadanie i podchodze do okna i patrze... snieg ;o haha zdziwilam sie strasznie. Przed 10 poszłam do domu, wyszlam z psem i pozniej zaczełam sie szykowac na casting. Po 11 poszlam na autobus. I jakos po 12 mielismy busa do Wroclawia. Dojechalismy na miejsce przed 13 znalazlysmy budynek ATM grupy i weszlysmy. Na poczatku nie bylam pewna tego ze sie zglaszam jak zobaczylam 2 strony do nauczenia sie roli. Ogolnie  bylo milo, bylo ponad 100 dziewczyn. Przynajmniej zobaczylam firme ktora w serialu jest wlasnoscia artura. haah! Po przeczytaniu roli postac tej dziewczyny strasznie mi sie spodobala. Gadalysmy, smialysmy i uczylysmy sie z kolezanka ponad 3 godziny. Dopiero wtedy wywolano moj numer 76. Nagle nogi mi sie ugiely i pomyslalam uciekam do domu, haha ale nie, nie po to tyle czekalam XD A wiec weszlam do srodka, pani zrobila mi 2 zdjecia i sie zaczelo. Usiadlam na krzesle zrobilam to co musialam i zaczelismy grac. Osoba z ktora gralam podszywala sie pod serialowego Radka byla mila i przystojna w miare :D Oczywiscie po chwili zapomnialam caly tekst, dziura w mozgu, ale pani na poczatku mnie uprzedzila ze jakby co to improwizujemy. No i jakos po 5 minutach z tamtąd wyszlam. Ufff, mam nadzieje ze poszlo dobrze.  Mowili ze skontaktuja sie z 10 dziewczynami ktore przejda do nastepnego etapu, napewno sie nie uda ale warto wierzyc : ) Oczywiscie cala scenka byla kamerowana i mam nadzieje ze zdjecia i film zostanie mi przeslany na emaila to wtedy wam pokaze :) Po tym wszystkim poszlysmy z kolezanka do KFC, zamowilam twistera, zjadlysmy i poszlysmy na powrotny autobus. O 19 bylam juz w domu. Zmarzlam strasznie, jeszcze pozniej wyszlam z kolezanka na chwile jej opowiedziec i teraz sobie siedze i pije nestea i jem slonecznik i sie ogrzewam. Haha! Nie mam planow na jutro niestety, trzeba cos wymyslic :) Ciekawe czy ktos to przeczyta haha!

WIELKA PROŚBA DO WAS! 
polubcie mój pierwszy komentarz pod tym zdjeciem na fb: klik



Bye, bye! <3

34 komentarze:

  1. łoł! brawo! no to teraz czekam na ciebie w tv. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak rola do serialu... :DDD hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę szczęścia co do wyniku castingu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Ale jesteś odważna z tym konkursem!
    Zapraszam do przeczytania ostatniej notki, jest to dla mnie bardzo ważne:)
    dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog! zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. do jakiego serialu był casting ? ; p
    a i mam nadzieję , że przejdziesz , przeczytałam całość .;D

    pozdrawiam , cameya .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też śnieg.
    Powodzenia.
    ; )

    Zapraszam do mnie.
    Liczę na rev.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo fajnie, że poszłaś na casting ;p mam nadzieję, że do Ciebie zadzwonią !
    zapraszam do głosowania na mój blog ;)
    w konkursie na blog roku 2011 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem miły dzień :) mam nadzieję że Ci się uda i przejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow to gratuluję i życzę powodzenia:)

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytalam caly post. ! Dlaczego tak dlugo zawsze nie piszesz.? Ja kocham czytac twojego bloga i nie martw sie. Moge sie zalozyc ze cie wezma. Chetnie bym cie zobaczyla w tym serialu, który ogladam codziennie. ;) ha ha ha. mala rozpiska w tym komentarzu. xd.

    xdnatuuuxd.blogspot.com zapraszam. :***

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki, aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo topowodzenia ;). tez lubie twistera^^

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! powodzenia!
    __
    fajnie Ci, też bym chciała kiedyś wziąć udział w takim castingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow , powodzenia . a co to za film > :**''



    + Zapraszam do mnie an Konkurs <3

    OdpowiedzUsuń
  16. oby przesłali bo chce zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekamy na ciebie w wielkim świecie!:DD

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie! :).
    __
    ale mam nadzieję, że przejdziesz dalej i że prześlą ci filmik i zdjęcia bo chce je zobaczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. OO to sie bardzo z tego powodu ciesze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. trzymam kciuki abyś przeszła dalej ;))


    obserwuje ;*


    zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. łłoooj powodzenia Ci życzę :**
    Ja śpiewam i też mam zamiar nagrać płytę (jesteśmy w tym samym wieku :D)
    Zapraszam na bloga do mnie i do mojej przyjaciółki Galaxy (która projektuje ubrania :D)
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/
    obserwujemy ?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym zobaczyć, mam nadzieję, że Ci prześlą ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno się uda ! więcej wiary w siebie i swoje możliwości ! ;*
    zapraszam do siebie ;) liczę na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah ! Też byłam na takim castingu tylko do W11 ; D
    Nogi mi się trzęsły jak nigdy ; D
    Miałam też iść na casting do Tylko Taniec ale dzień przed castingiem zrezygnowałam z nerwów .

    OdpowiedzUsuń
  25. trzymam więc mocno kciuki! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  26. też chciałabym coś takiego przeżyć! :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog :)
    Zapraszam do obserwacji mojego :>
    http://vanelou-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)