piątek, 20 stycznia 2012

jakieś pytania?

Hej.
Ale się porobiło... słyszeliście już o PIPA, ACTA, SOPA? to jakaś masakra, Polska podpisuje ACTA już 26 stycznia co będzię się wiązac z duzymi zamieszkami zapewne, duzą podwyżką za internet i dużo stron zostanie usunietych. Mega video i Mega upload już wczoraj zastali zamknięci, jutro rozprawa w sądzie, grozi im 20 lat więzienia osobą ktorzy tą strone prowadzi i założyli. Teraz nic nie obejrzymy w sieci, no trudno.
Dzisiaj patrze przez okno znowu snieg pada, no nie ile mozna? Ogolnie czekam aż przyniosą zakupy i biorę sie za robienie kawy i tostów i będę cieszyc sie internetem póki wszystko jest na swoim miejscu haha!
Jutro znów jadę do Wrocławia ale tym razem dlatego bo koleżanka idzie na casting to ja pojadę jej pokibicowac :D
A co do tematu posta. Chciałam zrobic post w ktorym wy w komentarzach bedzie zadawali mi pytania, a ja na nie odpowiem w poniedziałek :) Mam nadzieje że będzie dużo sensownych pytan! A wiec powodzenia i czekam :D

50 komentarzy:

  1. dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. to jakaś masakra. mam nadzieję, że dram mi nie zamkną, bo nie wiem co ja zrobię. :<<<
    Jakieś pytanka hmm..:
    Jakiej muzyki słuchasz? Masz jakiś ulubiony film? Czy miałaś jakieś przykre doświadczenia z anonimami? Gdzie chciała byś pojechać na wakacje (jakieś wymarzone miejsce) :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale lipa, jak ja codziennie oglądam plotkarę to nie wytrzymam :<
    pytań chyba nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ,że chociaż nie zamkną stron - love-drama.pl :(( .
    Podobno operatorzy sieci , w którejś się jest będzie miało dostęp do wszystkiego , haseł , kont bankowych:(( .

    1. Skąd pomysł na bloga ?
    2. Dlaczego lubisz Japonię ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje posty mają bardzo, bardzo podobną tematykę do Ankyl. twoje rzeczy też - chociażby ten nowy długopis z chińczyka... co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. no chyba ich popierdo***liło Dlaczego? Gdzie ja będą oglądała moje seriale ? ^^

    Od kiedy interesujesz się Japonią?
    Czy twoj znajomi wiedzą o twoim blogu ?
    Co sądzisz o Ankyl?
    Ideał chłopaka?
    Największe marzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo, masakra, oby chociaż zalukaj działało :c
    interesujesz się fotografią?
    lubisz kakao?
    malujesz się do szkoły?
    jak mają na imię twoje przyjaciółki?
    przyjaźnisz się z chłopakami?
    lubisz wf?
    jaką będziesz mieć średnią na półrocze?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słyszałam o tej aferze.. beznadzieja ;/.
    To może takie podstawowe pytania:
    Lubisz sport?
    Jakie jest twój ulubiony film?
    Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie raczej internet droższy nie będzie , bo mam radiowy , a to nic do tego chyba nie ma . ;p
    no to :
    lubisz truskawki ?
    Masz jakieś najlepsze przyjaciółki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. dziwni -,-'' , extra -,-''

    zapraszam do mnie, dopóki internet jeszcze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te całe Sopa Pipa czy coś tam to jakaś masakra jest -.-
    Ich pogrzało do końca, że się tak wyrażę.
    Brak mi słów na to co robią -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jakiego powodu założyłaś bloga?
    Ulubiony kolor?
    Blogi o jakiej tematyce najchętniej czytasz?
    Co chiałabyś robić w przyszlosci?

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tym. porąbało ich do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :)
    Nie wiem, jak ja wytrzymam bez megavideo :<
    Hmm... Jaka jest twoja ulubiona manga & anime? :)

    Świetny blog, dodałam do obserwowanych <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. lol jakie pytania co nie ktorzy zadaja :d
    fakt faktem jest duzo podobnych blogow podobnych do ankyl i osob interesujacych sie japonia :) troche to podejrzane.

    Co do zamkniecia megavide i mega upload ... no coz.... to bylo oficjalne piractwo ;p jest duzo takich stron jak oni zobaczymy co sie z nimi stanie ;p


    http://piootrek86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh .. Co to będzie za internet .. Bez niczego ? -,-

    Co Cię inspiruje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, Agatacia.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.   
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  19. ale lipa,że wszystko zamykają.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego lubisz akurat japonię ?

    OdpowiedzUsuń
  21. przesada z tym ACTA, teraz straszna panika wśród internautów. Ale miejmy nadzieje, że wszytko się ułoży.
    xoxo!

    pytania:
    1. Jakiego sprzętu używasz do robienia zdjęć ?
    2.najlepsza marka aparatów wg Cb?
    3.Twój ulubiony japoński zespół ?
    4.Chciałabyś, żeby w twoim mieście była taka dzielnica/ulica jak Harajuku?
    5. Oglądasz dramy/anime, jak jest twoja ulubiona?

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o zamknięciu tych stron szkoda, że zamknęli :(

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda.. teraz nie będzie jak oglądać filmów i seriali -.-
    pytania? hm.. jeśli wybierasz się do liceum to na jaki profil? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to zamykają te strony ?Ale masakra.. Uwielbiam oglądać filmy i seriale w sieci.
    Zapraszam do ocenienia moich piosenek : )

    OdpowiedzUsuń
  25. w ogóle nie podoba mi się to całe ACTA -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. dlaczego postanowiłaś założyć bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog !:)
    zapraszam do mnie. http://oczami-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. masakra z tym ACTA, ale pozostaje wierzyć, że internauci coś wywalczą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do mnie na konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bez sensu. Zamknęli megavideo. Nie wytrzymam bez "Castle" ;<
    Pytania: Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  31. dlaczego japonia? i jakie dziedziny Cię interesują: moda, kuchnia, a może coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam na konkurs : http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    :** fajowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne pytajniki .
    na jaki casting idzie ta twoja koleżanka ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog ;) Bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  35. te organizacje to jakaś porażka -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki aparat polecasz Nikona czy Olympusa ?

    OdpowiedzUsuń
  37. myślę, że nie wypali im podpisanie tego całego acta itp.. albo szybko z tym zakończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. no i to jest wlasnie masakryczne :D!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakaś masakra jest z tym ACTA . ! ;/
    A tak ogólnie bardzo ciekawy blog ;D
    Bedę wpadać częściej , zapraszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/ ;]
    Obserwujemy .? ;pp

    OdpowiedzUsuń
  40. ` mhm. Ulubiony gatunek muzyki ? jesteś osobą wierzącą ? wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie widzę nic w tym owocu "fu" ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. ACTA to już przesada! masakra jakaś ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)