wtorek, 17 stycznia 2012

małe zakupy

Ale dziś był ponury dzień...ale oczywiście ze względu na pogodę. Cały dzień pochmurnie i pruszy śnieg, nie lubię takiej pogody. Wczoraj byłam na komputerze do 2 i wstałam o 10, ogarnełam się i o 11 do babci i do wałbrzycha. Na początek poszliśmy do Auchana, chciałam kupic notes z kalendarzem ale nie znalazłam to kupiłam jedynie napój czekoladowy. Później pochodziłam po sklepach, wstąpiliśmy do Fornetti i wziełam sobie ciasteczka. I ruszyliśmy do chińczyka. Nic nie znalazłam fajnego z ciuchów. Wypatrzyłam fajny portfel to mi się o nim przypomniało jak już wyszliśmy. No trudno, następnym razem. Za to wypatrzyłam słodki długopisik i musiałam go miec no i mam i do tego kupiłam jakiś krem czy co to jest gdy boli głowa to się smaruje tym skronie. Oczywiście nie wiem czy to będę uzywac ale ladnie pachniało więc kupilam haha! Na końcu wstąpiliśmy do Jyska czy jak to się pisze i kupiłam sobie zestaw do kąpieli. O 16 byłam w domu, zjadłam obiad u babci i wróciłam do siebie. Teraz siedze i pije kawe, ide zaraz zrobic sobie kąpiel i użyje tego zestawu, tosty i do łóżka z laptopem. : D

długopis który zakupiłam, i znalazłam notes tylko że nie wiem co w nim zapisywac :(

 pachnie cynamonem, mmmm *-*

zestaw :)
- sól do kąpieli
-kawior do kąpieli
-proszek musujący do kąpieli
- konfetti mydlane


To na tyle, Bye!

31 komentarzy:

  1. słodko. + też mam taki zestaw! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zestawik ;3 hmm cow nim zapisywac ? jakies teksty i pomysly. u nas w klasie zalozyli taki notes i zapisujemy wpadki profesorow :d potem jak robimy gale z nagrodami to sor z najleprzym tekstem roku dopstaje nagrode :) poza tym pozniej mozna sie z nich posmiac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa.. widzę ze lubisz Japonię :D super ^^ !
    fajny header :D hmm truskawkowe pocky !! moje ulubione :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :)

    a notesik s w e t a s h n y . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny długopisik a były jeszcze jakieś inne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ołówek:D

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz spotykam się z czymś takim jak kawior do kąpieli ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawy do kąpieli <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie pierdółki do kąpieli !

    Ps. Zapraszam do mnie ! Będzie mi miło jeśli w wolnej chwili mnie odwiedzisz : )

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny zestaw do kąpieli .;)
    cynamonowy <3


    lenszoom.blogspot.com
    cameya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię sole do kąpieli.
    :)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.
    Nawiązuję współpracę z firmą Limonkowy Szyk.
    Jeżeli spodoba Ci się ich strona to wejdź w baner( można codzinnie)
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale uroczy ten długopisik ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam takie pierdułki do kompieli :)) ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw do kąpieli i błyszczyk :) super :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. długopisik uroczy! :)
    również obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  16. haha ja tez mam taki problem, ze mam duzo notesikow, ale nia mam co w nich pisac ^^ mm uwielbiam zapach cynamonku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kawior do kapieli? :D brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny nagłówek :*
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, też mam pełno notesików w szufladzie i każdy z nich niewykorzystany. :D Długopisik uroczy! <3 Moja babci ma takie maści, czasami jej podbieram, bo dobrze rozgrzewają kręgosłup. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny notesik , w domu mam ich pełno :D .

    OdpowiedzUsuń
  21. to cynamonowe masło musi byc cudne!! w sam raz na zime!

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się wybrać do tego jyyysk! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy, urocze rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, ten zestaw do kapieli wyglada 'smakowicie' :D:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)