poniedziałek, 30 stycznia 2012

mój must have na dzien dzisiejszy

Hej.
Mialam wczoraj pojsc spac o 22 a zasnelam dopiero po 2. I musialam wstac o 6 ale zwleklam sie z niego dopiero 30 minut pozniej. W szkole lekcje jakos minely, dalo sie przezyc. Juz mam zaplanowane sprawdziany i kartkowki masakra. Jutro po lekcjach mam zostac na chwile w sprawie projektu. Juz sie boje... Przed matma dowiedzialam sie ze mamy zwolnienie z ostatniej lekcji czyli mialam 5 a radosc z kolezanka przeogromna. Po szkole poszlam do babci po bilet, przy okazji dostalam kase. Po 17 bylam w domu, odpalilam kompa, wypilam kawe i zjadlam gofra, pozniej chwile na czacie, serial i z psem. Spakowalam sie do szkoly, teraz jem tosty z herbatą i biore zaraz sie za angielski i postaram sie pojsc wczesnie spac. Jutro mam glupie lekcje az odechciewa sie isc do szkoly -,-
Nie dawno wynalazlam troche rzeczy ktore musze miec i chce je kupic w najblizszym czasie :)

zakolanówki *.*

jakaś mała torebka :)

ogrzewacz do rąk

koturny
\

i jakis notes, najlepiej z kalendarzem.

I tak ciągle coś dochodzi do tej listy ;)
Idę robic angielski i zaraz spac. Bye!

46 komentarzy:

  1. ja też ostatnio sporządziłam taką liste. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam prawie identyczną liste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ogrzewacz jak najbardziej przydatny! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. też planuję zakolanówki w najbliższym czasie. :P
    i te buty prawda urzekające.
    jutro też mam strasznie ciężkie lekcje... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny notes, u nas również wtorek jest do niczego :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce wszystko prócz notesiku

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakolanówki ze zdjęcia są boskie <3 ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też przydałaby się jakaś nowa, mała torebka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam chyba z 11 par zakolanówek ;D

    może, poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo przydałby mi się ogrzewacz do rąk,zakolanówki też świetne i buty na koturnie^^

    OdpowiedzUsuń
  11. taaaak, też szuukam takiej małej torebki, najlepiej na łańcuszku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. również muszę sobie sprawić kalendarzyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakolanówki <3

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają zakolanówki, ale nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zakolanowki sa przeslodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli szukasz fajnych zakolanówek to zajrzyj do cazeldoni tam są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spoko buty;))
    ja zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham zakolanówki <3 świetne buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne must have ;D

    Fajny blog, obserwujemy może? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne te rzeczy, a zakolanki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam feeerieee;p

    A co do rzeczy, to wszystko świetne;D

    Obserwuję;D

    xoxo.
    Gossip Girl . !

    PS Zapraszam do siebie...;D
    Post specjalny, obiecany filmik.!;D

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog! www.fashionmee3.blogspot.com zapraszam!!:) dodalam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakolanówki i torebka :D <3
    +zapraszam ,

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam ogrzewacz z avonu, ale jakos srednio go uzywam, ale w te mrozy to by sie zdalo ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog, będę odwiedzać :)
    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. a notesik to i mi by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zakolanówki są super :) co do ogrzewacza,przy da się , zwłaszcza na takie mroźne dni spędzone w domu :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele z twoich must have, jestem też w moje must have'owej liście ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Pożądam tych podkolanówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. myślę, że to nie kwestia : ' nie umiem się tak ubrać ' bo ja też tak sobie wmawiam^^ tylko my po prostu nie mamy takiej urody jak one, inaczej to się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne te rzeczy < 3.

    kocham zakolanówki < 3.

    zapr. do mnie

    ^,^

    OdpowiedzUsuń
  32. ja od soboty, kiedy byłam w sklepie choruję na pewną (niewielką) torebkę z Mohito ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzę o takich zakolanówkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja sie już w takie zakolanówki zaopatrzyłam. świetna na takie mroźne dni jak teraz :))

    OdpowiedzUsuń
  35. certainly like your web site however you need to take a look at the spelling on several of your posts.
    A number of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to
    tell the reality on the other hand I'll surely come again again.
    Visit my blog post ... http://www.ebayhelp.co.il/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)