czwartek, 19 stycznia 2012

nauka japońskiego?!

Hej. :)
Przepraszam że nia dałam wczoraj postu ale miałam to zrobic poznym wieczorem ale sie zasiedziałam i zapomnialam. Przedwczoraj wzieło mnie coś na nauke japonskiego. Wiec wzielam notes ktory wam pokazywalam w wczesniejszej notce i zapisalam pierwszy alfabet, pozniej wezme sie za 2  i 3. Wczoraj siedzialam caly dzien w domu przez pogode i z reszta mialam zamiar posprzatac ale cos mi nie wyszlo. Kupilam sobie cimi minis i zjadlam odrazu połowe. Siedzialam na kompie do 5 a to dlatego ze siedzialam u chlopakow od 1 i sie niezle bawilismy. Marcinek, świnki, obiecane dla mnie 2 kawy itd tak napewno przyjade ;) Pozdrowienia dla Gracjana i Pawła. No i do poniedziałku. Mam nadzieje że dałeś rade w szkole dzisiaj haha. A teraz skonczylam jesc tosty, wypilam kawe i jem slonecznik. Kolezanka do mnie dzwonila haha spoko. Moze pozniej do miasta po prezent.  Dobra może dam cos jeszcze wieczorem i zrobie notke z pytaniami ktore bedziecie mogli mi zadawac przez tydzien a pozniej na nie odpowiem a wiec do uslyszenia !

haha ^^

 no to bierzemy sie za ciąg dalszy :D

44 komentarze:

  1. sama uczysz się japońskiego czy chodzisz gdzieś na kurs?
    powodzenia życzę bo to nie jest najłatwiejszy język ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Japoński to trudny język ale dasz radę:*

    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.nawiązuję współpracę z firmą.jeżeli spodoba Ci się możesz kliknąc w baner.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia japoński nie jest łatwym językiem :)

    Poobserwujemy się >3 ? /http://mysuper-superblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo zaraz po skończeniu głosowania napisała do mnie czytelniczka z tym, Że mam 13 MIEJSCE ;) Teraz już nie widać niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia.
    Ten blog z tym japońskim, z tymi długopisami i wgl. przypomina mi bloga ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to powodzenia z tym japońskim :) trudno jest się go nauczyć pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notkaa :D Dodałabyś mi się do obserwatorów z góry dziękuję .. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie denerwuj się. Nie mówię, że twój blog jest kiepski czy coś.
    Po prostu skojarzyło mi się to z jej blogiem. ; )

    Wiem, że nikt mi nie karze czytać. Ale chcę ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Japoński jest pięknym językiem.. Sama chciałabym się go kiedyś nauczyć, ale ostatnio w ogóle nie mam do niczego głowy ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w nauce ... Też powinnam wziąść zeszyt i uczyć się z Japońskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli mogę małą uwagę, to popraw sobie bo w "dziękuję bardzo" zjadłaś "a" (arigatō gozaimAsu). trzeba uważać, bo w internecie też często niestety są błędy. powodzenia w dalszej nauce. ^^ :**

    OdpowiedzUsuń
  12. ja godzinke temu siedzialam nad ksiazkai tez troche powtarzalam japonski ^^ od kiedy sie uczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm.. starbuck !<3 koocham xd jakiego masz laptopa ?
      zapraszam do mnie! :) bd miło jak wpadniesz!:*

      Usuń
  13. Kolejny sobowtór Ankyl :"*(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nieźle się uśmiałam czytając twoją odpowiedz (oczywiście na plus!), do takich rzeczy i osób trzeba mieć dystans i nie dać sobie w kasze dmuchać! Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. a jak. Nie mam szacunku dla plebsu i nigdy normalnie nie odpowiem na hejty. Nie umie z konta napisac to z anonima wali. Tez sie usmialam jak zobaczylam ten komentarz. Takze pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Jejku , podziwiam . Japoński to chyba nie jest zbyt łatwy język , co nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jesteś odważna z tym japońskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam zamiar uczyc sie japońskiego :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ajć widzę kawę ze starbucksa na zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. w takim razie trzymam kciuki :P japonski nei jest taki trudny jak wiele osob uwaza :D ja sama hiragane i katakane opanowalam mneij wiecej w poltora tygodnia :)potem to jzu proscizna :) gorzej z kanji xD ale...

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie jakoś nie ciągnie do japonskiego , a dla ciebie powodzenia.! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejciu japoński to trudny język. Powodzenia w uczeniu.
    Fajny blog ;p
    obserwujemy ?
    Jeśli masz ochotę na troszkę mody to zapraszam do siebie :)
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Japonski to bardzo trudny jezyk - powodzenia zycze.
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    pozdrawiam.
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, też chyba spróbuję:D
    ja już obserwuję, a Ty zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. heh powodzenia. A uczy się po to, by umie więcej. Może chce ;) Fajny długopis. Japoński to trudny język.

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia w nauce języka japońskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To miłej nauki ,a w szczególności cierpliwej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przesłodki długopis ;)
    japoński jest trudny więc życze powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bym się nawet za to nie zabrała ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie też nie ciągnie do japońskiego :) wydaje się być łatwym językiem? łatwy do nauki?

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny blog,obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia życzę w nauce Japońskiego :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. no szalona :D
    życzę wytrwałości w uczeniu się chińskiego :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. życzę wytrwałości w nauce tak trudnego języka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)