poniedziałek, 23 stycznia 2012

nowy teledysk

Hej! :)
Dzisiaj nudny dzień ale czasem fajnie tak posiedziec. Dzwonili dzisiaj do mnie z TAKKO Media, mam zjawic sie u nich w srode o 15. No to powodzenia. Nie dawno popatrzylam przez okno i co widze? snieg. No ludzie kochani, pada-topnieje-pada-topnieje. Na jutro nie mam planów ale ciesze sie ze jest juz prawie noc, teraz ozylam. Wczoraj o 3 robilam sobie kawe, mialam potrzebe. Ale musze przestac tak pic bo mi jeszcze serce wysiądzie. Dzisiaj była premiera teledysku Julii. Cenie ja i podziwiam, podbiła YT tylko samymi piosenkami. Jak na pierwszy teledysk jest fajnie. Czekam na następny, a z resztą nie tylko ja :) Widze ze zaczela sie akcja STOP ACTA przez bloggerów. Nie mam zamiaru przez to zawieszac bloga czy cos ale wkleje obrazek zeby nie bylo. :) No to miłego słuchania i oglądania.





38 komentarzy:

  1. NIe oddamy internetu.:)
    Właśnie rozpoczęło się głosowanie na najlepsze blogi :)
    Miło będzie jak zagłosujesz:*
    jak będziesz u mnie na blogu to jakbyś mogła to kliknij w te banery:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nutkaa:D

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny blog.
    oczywiście , ja już obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ferii ;)
    a Szwajcaria nie podpisuje ACTA i ponoć Francja też nie jest pewna. Może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna piosenka<3
    Mnie tez ACTA przeraza i nie daje spokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenka świetna ;)


    eh te acta jest chore po prostu. jutro protesty w Polsce może wywalczymy naszą wolność Słowa .

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, dziękuję za wizytę.
    Odnośnie kawy, mam ten sam problem. Piję jej za dużo... U mnie rozdanie, zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że za późno na rezygnację z ACTA w naszym kraju, ale miejmy nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. popieram protest acta. nudzi się im nie mają już co wymyślić, żeby życie ludziom bardziej uprzykrzyć ;/
    masz ochotę na troszkę stylizacji zapraszam do mnie.
    Jeśli zaobserwujesz mnie, ja zrobię to samo tylko musisz mnie powiadomić w formie komentarza :)
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też dobija ta pogoda ;/ nie mówiąc już o ACTA, jak mawia moja kupela " będziemy w czarnej d...e "
    Zapraszam również do siebie :) mam mały konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super piosenka;) i obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że większość sprzeciwia się ACTA.
    Chętnie dodam do obserwowanych, tymczasem na blogu http://karolina-mularczyk.blogspot.com jest głosowanie na najlepsze blogi, możesz zagłosować na mnie? :)

    http://purtroppo-perso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog ;)
    fajna piosenka ;)
    dziękuję za komentarz :*
    no jasne, że obserwujemy :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda straszna, ale co zrobić ? trzeba teraz pobierać wszystkiego ile się da ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny bloog ♥ .
    rzeczywiście , całkiem ciekawy teledysk ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. sweetstrawberries-express.blogspot.com
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ACTA jest... głupie!

    dziękuję za zgłoszenie się na mój konkurs.:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Głupie ACTA! ; //

    dziękuję za zgłoszenie się w moim konkursie! wyniki niebawem.^^

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie wszyscy pozawieszali blogi i tak się zastanawiam czy ja też powinnam ^^
    z tą pogodą to bez komentarza..

    OdpowiedzUsuń
  20. Teledysk naprawdę fajny, może coś z niej będzie. A ta cała acta jest okropna!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieje, ze blogi bedzie mozna prowadzic! wiesz cos moze o tym? i teledysk nono, fajny :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  22. my też nie zamierzamy zawieszać, aczkolwiek to całe ACTA to totaalna żenada!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna piosenka . U mnie jest to samo . Topnieje i pada :D .

    Obserwuję + liczę na rewanż : ))

    nothingtoforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem jak najbardziej za protestem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podobno są jakieś gorsze organizacje od ACTA .. do czego ten świat zmierza ?
    u mnie śnieg trzyma sie juz jakieś 2 tygodnie : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Te ACTA cholernie mnie dobijają
    Fajny teleedysku i muza ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny blog <3

    obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Teledysk jest nawet nawet.;))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog.! ;)) Zapraszamy - http://everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. 'Żeby nie było to w stawiam obrazek'. Jak będzie to i blogów nie będzie ;p zn będą, ale nie będziesz mogła pisać tego, co Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. wielbiam muzyke i mode i ciuchy i zycie i Twoj blog jest fajny :)
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    Pozdrawiam.
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I invite you to my blog;)
    www.polinamuse.com
    I found your blog very interesting) i follow you
    i hope that you'll follow me too
    with love , Polina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)