niedziela, 22 stycznia 2012

odpowiedzi na pytania

Hej. :)
Wczorajszy dzien na castingu minal wporzadku, na poczatku pochodzilysmy po galerii a pozniej szukamy miejsca gdzie jest ten casting okazuje sie ze biuro maja w normalnym mieszkaniu. Ogolnie bylo fajnie i dugo na kolezanke nie czekalam. Po powrocie wyslalam im emaila zgloszeniowego. Teraz czekam na telefon. :)
Wczoraj pozniej poszlam do babci, pieklysmy oponki i jak przyszlam to jeszcze byl wujek z ciocią i kuzynem. Napisalam kolezance sms to nie odpisuje a na fb wszyscy przezywaja ACTA zygam tym wszystkim  i wezcie wkoncu ogarnijcie. Widac ze uzaleznienie od neta maja wszyscy 1 stopnia. -.- dobra biore sie za pytania.


dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

Pisałam o tym w pierwszej notce. Założyłam z nudów a photoblog mnie ograniczał :)

Jakiej muzyki słuchasz?
Można powiedziec że wszystkiego, co wpadnie w ucho. Nie mam ograniczeń. Głównie rap, HH, dupstep, rock, metal, K-pop, indie rock. 

Masz jakiś ulubiony film?

Jednego ulubionego nie mam, jest ich sporo. Ale może: Sala samobójców, Szkoła uczuc, Keith, Dear Friends, Forest Gump i wiele więcej.

Czy miałaś jakieś przykre doświadczenia z anonimami?

Czy ja wiem. Oprócz ciągłych porównań od odważnych anonimków do ankyls chyba nie.

Gdzie chciała byś pojechać na wakacje? (jakieś wymarzone miejsce)
Ojeju, napewno byłaby to Japonia- Tokyo, i może LA, NY, Miami. Ogólnie chciałabym zwiedzic cały świat.

Skąd pomysł na bloga ?

Narodził się przez to że kiedyś znalazłam pare blogów, dodałam do listy i wchodziłam codziennie i czytałam posty i wkońcu wpadłam na pomysł że też założe i oto jestem. XDD

Dlaczego lubisz Japonię ?
Jest zupełnie różny od Polski. Ma inną kulture i za to ją lubię. Tam ludzie są kim chcą.A u nas w polsce lubisz anime-jesteś dziwny, masz blond włosy-jesteś plastikiem, debilem i jeszcze więcej. nosisz okulary-kujon itp. Za to uwielbiam Japonię.

twoje posty mają bardzo, bardzo podobną tematykę do Ankyl. twoje rzeczy też - chociażby ten nowy długopis z chińczyka... co ty na to?

Hmm, moje rzeczy. Widziałeś tylko długopis i robisz afere. Podobne? z której strony? zajmij się swoim życiem anonimku :* 

Od kiedy interesujesz się Japonią?

Od czasu kiedy przyszłam do gimnazjum i poznałam z mojej klasy dziewczyne. Ciągle mi gadała o Japonii, manga, anime, drama itp. Wkońcu weszłam na internet, zaczełam czytac, czytac i ogladac rozne rzeczy i wydaje mi sie ze od tego czasu. 

Czy twoj znajomi wiedzą o twoim blogu ?
Nie. Wie o nim tylko jedna moja koleżanka która dowiedziała się przez przypadek, kiedy pytała po co robie te wszystkie zdjecia, i wtedy weszłam na internet na telefonie i jej go pokazałam. 

Co sądzisz o Ankyl?
Boże co za pytanie. -.- Nie znam jej, tylko z bloga wiec co mam o niej sadzic? A z resztą to moja prywatna sprawa więc nie będę o tym pisac.

Ideał chłopaka?

Od tego zacznijmy że ideałów nie ma. Czuły, szczery, wyrozumiały w niektórych sprawach, żeby nie był zazdrosny, nie zdradzał.

Największe marzenie ?
Zobaczyc Japonie, dostac lustrzanke. Będę szczęśliwa.

masz rodzeństwo :) ?

Nie mam.

interesujesz się fotografią?
Tak

lubisz kakao?
no jasne, najlepiej zimne.

malujesz się do szkoły?
Tak

przyjaźnisz się z chłopakami?

Nie, jedynie koleguje.

lubisz wf?
Nienawidzę.

jaką będziesz mieć średnią na półrocze?

Aż wstyd mówic więc nie odpowiem na to pytanie.

Lubisz sport?
Nie lubię.

Ile masz wzrostu?
165

lubisz truskawki ?

Kocham! Do tego nutella <3

Masz jakieś najlepsze przyjaciółki ?

Mam.

Z jakiego powodu założyłaś bloga?

Ponieważ photoblog mnie ograniczał.

Ulubiony kolor?
Fioletowy

Blogi o jakiej tematyce najchętniej czytasz?
Kuchnia, moda, japonia

Co chiałabyś robić w przyszlosci?

Chciałabym się zając fotografią, a jak nie to może coś związane z podróżami albo kosmetyczka/fryzjerka. Mam wiele planów na siebie i sama nie wiem.

Jaka jest twoja ulubiona manga & anime?

Dear Friends

Jakiego sprzętu używasz do robienia zdjęć ?
Nikon coolpix L22

najlepsza marka aparatów wg Cb?
Zdecydowanie Nikon

Twój ulubiony japoński zespół ?
2EN1

Chciałabyś, żeby w twoim mieście była taka dzielnica/ulica jak Harajuku?

Nie. Ponieważ Polska to nietolerancyjny kraj to sobie wyobrażam co by się działo.

jeśli wybierasz się do liceum to na jaki profil?
Nie sądzę że pójdę do liceum a jakbym już szła to ogólnokształcący albo humanistyczny.

Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

Napewno nie w Polsce. Ale jakbym już musiała to albo Wrocław lub Warszawa. 

jakie dziedziny Cię interesują: moda, kuchnia, a może coś innego?

Moda, kuchnia no i fotografia :)

Jaki aparat polecasz Nikona czy Olympusa ?

Jak najbardziej nikon :)

Ulubiony gatunek muzyki?
Rock

jesteś osobą wierzącą ?

Jestem, ale nie praktykującą.

wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną ? :)
Jasne że wierzę. I nie musi się przerodzic w milosc jak to inni uważają.

No to tyle. Ciekawe czy ktoś to przeczyta :D 

61 komentarzy:

  1. o ludzie, skończcie porównywać.. jeśli nawet coś ktoś ode mnie jakoś zgapił (bez kopiowania moich słów, konkretnego pomysłu) to uważam, że to powód do dumy, że ktoś się zainspirował. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i bardzo fajnie jest się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo się dowiedziałam bejb ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. hah przeczytałam ! ;D dużo można się o tobie dowiedzieć. Moim marzeniem też jest lustrzanka ;D i musi być nikon ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ; )

    Przy laptopie osobiście nie używam dodatkowej myszki ; D
    << zdjęcie >>

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi :d
    ciekawe jak ci poszło :)
    trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytałam:D i dużo się o tobie dowiedziałam, chociaż tak dużo nie musiałam:)

    zadaj pytanie:http://blogwgchanel.blogspot.com/2012/01/zadawajcie-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  8. również nie używam myszki przy laptopie ;D
    __
    przeczytałam!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ` ale jak koleś jest zazdrosny tzn że mu zależy. heuehuh. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo się można o tobie dowiedzieć :)

    kiedy będę miała ferie też może zrobię taką notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz na meila to Ci przekopiuje to co trzeba wpisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do tej przyjaźni między chłopakiem a dziewczyną, to jestem żywym przykładem, że może się to zdarzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak jak ty zaczynałam na photoblogu, ale po jakimś czasie potrzebowałam zmiany ;)
    2ne1 jest świetne. jeśli chodzi o k-pop to podobają mi się też f(x)

    OdpowiedzUsuń
  14. dodaję do obserwowanych i dziękuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog :**
    Zapraszam do odwiedzenia mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne gatki od pidzamy xd :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Dodałam się. A ty u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nothingtoforce.blogspot.com . Pod najnowszą notką można zadawać mi pytania ;>>

    OdpowiedzUsuń
  19. śmierdzi mi odpowiedziami podobnymi do ankyls ^^.
    "Dlaczego założyłaś bloga - "bo photoblog mnie ograniczał" . Jakbym słyszała Anię .
    PS. Nie porównuj się do Ani . Do niej ci baaardzo wiele brakuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko się nie zaczadź. Połowa blogów tak pisze. ps. nie porównuje się, wy mnie porównujecie :) a ja mam na nią wyjebane jak i na zgraje głupich i pustych anonimków, dziękuje dobranoc, dzięki wam statystykę mam większą :*

      Usuń
    2. agatacia musimy jednak się pociąć koooocie :D . bo photoblog nas ograniczał ;c

      Usuń
    3. co za piękne słowa blogerko !
      ojj nigdy bym Cię nie porównała do Ani !!
      wyglądasz jakbyś z lodówki wyszła -_- . W sensie, że wyglądasz jak pasztet , gdybyś nie zrozumiała . Troszeczkę jesteś za głupiutka na prowadzenie bloga :) .

      A TNIJCIE SIĘ . O dwóch odgapiar mniej .

      Usuń
    4. przed chwila to zrobilas.
      pokaz siebie to tez ocenie :*
      ty tez nie jestes madra piszac takie rzeczy. :) widac kto cie chowal XD
      ojojojo ide plakac :C hahaahhahahahhha

      Usuń
  20. Z chęcią dodam do obserwowania mając nadzieję że się odwdzięczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ok obserwuje ;> Liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki, też Cię obserwuję, super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post, gdy chodziłam do szkoły również nie lubiłam wfu :)

    Dzięki za komentarz, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna notka...da się o tobie czegoś dowiedzieć^^
    a ja używam muszki przy laptopie i mam nawet podobną do twojej:D
    OBSERWUJE...LICZĘ NA REWANŻ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe odpowiedzi jak i pytania :) miło się czyta ;)
    Wciśniesz lubię to ? :)
    http://www.facebook.com/pages/Male%C5%84ka/222446174510661?sk=wall
    Będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zgadzam się z Tobą w sprawie ACTA. Uzależniona nie jestem (tzn. mam nadzieję ). Ale chcę oglądać filmiki na youtube, przeglądnąć kwejka czy demotywatory, posiedzieć na facebooku, na bloga dodać nie mój obrazek. A po podpisaniu ACTA nie będzie można tego robić.

    Anonimami się nie przejmuj :D Truskawki + nutella = moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry pomysł z tymi pytaniami i odpowiedziami:)

    obserwuję i liczę na to samo:) u mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog..!
    Bardzo mi się tuu podoba..:P
    + Obserwuję..:D (liczę na rewanż)

    Pozdrawiamm..;P

    OdpowiedzUsuń
  29. każdy znajduję u kogoś coś podobnego u ankyl.. ja nie wiem czemu ludzi są tak doczepni :x

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tez gustuje bardziej w Nikonie. : ))

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję :) Zapraszam do mnie http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe pytania, dużo się można dowiedzieć ;))Fajnie, że interesujesz się Japonią:) A na jakim castingu byłaś? :>> Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, na jakim castingu byłaś? :> Swoją drogą, bardzo fajne pytania;D Nutella + truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. hej, spodobał mi się twój blog ^^

    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, trzymam kciuki!! :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodaje do obserwowanych kochana : )

    OdpowiedzUsuń
  37. Na jakim castingu byłaś? :) Z tym ACTA, PIPA to jest już jakiś szał!
    Zapraszam do obejrzenia moich stylizacji: http://violinstyle.blogspot.com/ (Najnowsza jest z rajstopami w stylu Black Milk'ów :D)
    Jeśli Ci się spodobają to dodaj mnie do obserwowanych przez Google.
    Chętnie się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy blog. Obserwuje, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja przeczytałam, Super!!!
    A jak byś miała chwile czasu ZAPRASZAM na mojego bloga http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne odp : )

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili: P

    OdpowiedzUsuń
  41. w kodzie html zmieniłam normalną wysokość i długość filmiku na 380 i 25

    OdpowiedzUsuń
  42. no jasne że dodaję do obserwowanych ;) też mi będzie niezmiernie miło jak zrobisz to samo ;)

    ooo widzę pokrewna dusza- TRUSKAWKI! <3 ale niestety teraz po 15 zł za opakowanie albo mrożone..chociaż te mrożone z czekoladowym founde <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  43. trochę przeczytałam ;p nie no, fajnie odpowiedziałaś na pytania :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. nawet bardzo :)
    oczywiście, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jasne, że obserwuję, liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zapraszam Cię do obserwacji :) ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super blog zapraszam do mnie
    www.fashionmee3.blogspot.com
    www.fashionmee3.blogspot.com
    www.fashionmee3.blogspot.com
    obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Co do ostatniego pytania to raczej takie coś nie istnieje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)