wtorek, 24 stycznia 2012

One second changed the next one million.

 Hej! Od rana do teraz ciągle obserwuje to w radiu, to w telewizji albo w necie co jest na temat ACTA nowego. Jednak Tusk nie ma zamiaru zrezygnować i podpisuje. -.- Strajk który ogladalam na zywo na internecie prosto z Warszawy wyszedł znakomicie i wielkie propsy dla tych ludzi ze potrafia sie zjednoczyc :D Jutro strajki w kolejnych miastach m.in we Wrocławiu. Zapraszamy :> Wczoraj siedziałam na kompie prawie do 5 i śmiałam się z ludzi na fotce, normalka. Dzisiaj też weszłam, wchodze na tv i patrze Anonymous, jakiś koleś się przebrał i dał na głos taki jakim oni mówią haha. A się naśmiałam z tych ludzi :) Później ide do lazienki, zapalam swiatlo i nagle bum nie dziala. Pierwsza moja mysl 'ACTA mnie znalazło' boże teraz wszyscy tym żyją XD niech bedzie juz po. Szykuje mi się ślub w kwietniu więc pora zacząć szukać butów, sukienki, biżuterii, fryzury no i makijażu. Znacie może jakieś fajne strony z sukienkami? Albo jakieś sklepy we Wrocławiu? Będę bardzo wdzięczna :) Myśle czy nie zamówić sobie albo kupić gdzieś sztucznym włosów clip in. Co o tym sadzicie?  Jutro mam jechac do TAKKO Media czyli musze wcześnie wstac, nie ma spania do 14. Napisalam dzisiaj chyba az do 4 firm z pytaniem o wspolprace :) A teraz siedzę i jem chipsy bananowe i kinder bueno i mysle co bede robic dzisiaj w nocy :3 pewnie spedze noc jak zwykle z cudownymi ludzi z fotki :D

KLIKNIJ LUBIE TO / FAN PAGE BLOGA 


Poddanie się - jest najgłupszą z możliwych rzeczy w życiu.

44 komentarze:

  1. podoba mi się zdjęcie. Wiesz może jak szukasz sukienki to polecam ci Tally Weijl maja tam teraz zajebiste sukienuuusie

    OdpowiedzUsuń
  2. wybierasz się na protest do Wrocławia? :) mam nadzieję, że po tak licznych akcjach Tusk jednak nie podpisze ACTA..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja gdybym była trochę starsza poszłabym, jednak wydaje mi się, że osób nie zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie podpiszą ACTA -.- wszyscy tym żyją, i w sumie nie mogę się doczekać, żeby było po wszystkim, a sprawa zakończyła się pomyślnie dla internautów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym z chęcią się wybrała na wesele:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ACTA to najgłupsze co mogli wymyśleć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak podpiszą to... no dobra nie wiem co zrobię..Ale w myślach będę ich zabijać. Heheh.. :D
    Masz fajnie, że idziesz na wesele.. Ja byłam w październiku i było strasznie zimno. Ehhhhhh xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie ^ ^

    Ja muszę szukac sukienki+butów na zakończenie gim ;))) Ale to jeszcze trochę czasu mam...

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcem na wesele :D
    fajne zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. z tym ACTA to chyba jakiś żart... jak mogą nam odbierać coś do czego nas przyzwyczaili, przecież mamy demokracje, wolność słowa. bez przesady, to jest przegięcie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje ;D
    śliczne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcie ;) No oczywiście że fanka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz!;)
    Fajny blog i zdjęcie!!!!!!!:)
    Ja też mam nadzieję, że nie podpiszą ACTA...!!!!:/
    Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. heej :) fajny blog^^ obserwuję. :>

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie, Tusk podpisuje , twierdzi , że jest już za późno, ale bd. negocjował warunki . ehh

    OdpowiedzUsuń
  16. durne acta...;/ i co to za prezydent w ogole ejst pff ;/ ?!?!?
    btw.. bardzo ladny naglowek ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry tekst. ; )


    oczywiście, że obserwujemy.! zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, czy we Wrocławiu jest, ale polecam Ci pójść do Promod'u - to mój ulubiony sklep, i znajdziesz tam wszystko. Może jest tam 'dość' drogo, ale jak są wyprzedaże można tam znaleźć coś po okazyjnej cenie. :-)
    Hahaha, jejku.. dość o tym ACTA. Zbytnio się tym nie interesuję, ale staje się to irytujące, jak na każdym kroku o tym piszą. XD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem jak próbuję znaleźć o jakie castingi i współpracę chodzi to po 3/4 notkach
    zawiesza mi się Twój blog ;<

    Yaaaaay Chipsy Bananowe <333333 uwielbiam!

    Co do Wrocka...zależy od funduszy, które chcesz przeznaczyć :) i jaki masz styl, jak mi powiesz czego szukasz to chętnie pomogę <3 bo że tak powiem..no moda to moje hobby częściowo ;*

    buziaaaaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się w tym roku szykują chybaa dwa weselaa.. A tak mi się chcę ..! -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Robią zamieszanie z Acta, a moim zdaniem to są tylko takie "strachy na lachy" wszystko przeminie. W sprawie zestawu na wesele zdecydowanie polecam H&M. Można tam znaleźć naprawdę niezłe cacka. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim sąsiednim mieście też dziś był strajk , a ACTA to temat nr. 1 w naszej szkole ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcie!
    A co do ACTA to jakaś porażka. -.- Porąbało ich wszystkich. :o

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje :) miło mi będzie jeśli też to zrobisz :) ;) :) ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też do wielu firm już pisałam żeby współpracować i niestety spławiają ;x a co do ACTA szczerze mam już dość tej szopki..

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcie ;). Co do ACTA to nie wiem jak wytrzymam z takim internetem ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. Też czuję dumę że internauci się jednoczą :) Nikt normalny nie jest za acta- to bezprawie! A najgorzej że w telewizji tym starym dziadkom, którzy nie wiedzą co to google robią wodę z mózgu i myślą że to nam się w głowach poprzewarcało i robią z nas idiotów :/
    Co do tych niebieskich butków- też je kocham <3 hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znasz sprawy. W ogóle nie poszło o sesje zdjęciowa, tylko o coś innego. O moje marzenia, ambicje i aspiracje, o moje wartości, ale tego nie pozwolę sobie odebrać!

    OdpowiedzUsuń
  29. z tym ACTA to szkoda gadać..

    fajny tytuł - mi się podoba a na taki tytuł bym nie wpadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawiesza się pewnie przez mój internet :P

    i Agać, zasada nr 1 - nie ubierzesz się na czarno na wesele! co to to nie ;P no chyba że to jakieś w Nowym Yorku ;P poszperaj w H&M -mają teraz masę przecen, chociaż większość sukienek jest typowo 'sylwestrowych', może w ZARZE jeśli będą przeceny, bo z reguły mają świetne ciuchy, tylko trzeba 'upolować', w Stradivariusie jest teraz cudowna przecena sukienek <3 ja kupiłam ostatnio prostą, z kloszowym dołem w kolorze fioletowym przecenioną z 229 na 79 zł, a była cała masa różnych fasonów i kolorów więc ten sklep KONIECZNIE. polecam też zajrzeć do NEW LOOKa (Renoma), tam ogólnie jest wszystko, ale nawet jeśli nie znajdziesz sukienki to zwróć uwagę na buty- jak dla mnie to istny raj, chociaż nie znam obecnej oferty, ale zawsze mają do wyboru kilka rodzajów szpilek, balerinek, kozaków etc. co tylko chcesz. Nie wiem jak z dodatkami, ale Clair's ma teraz wyprzedaże, a tam zawsze jest cała masa świetnych gadżetów. jak coś to pisz ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  31. bez kitu! teraz wszystko co sie dzieje ludzie wiążą, nawet dla żartu, z ACTA... u mnie w szkole też, a ja mam tego dosyć. wstyd mi ze żyję w takim kraju z takimi rządzącymi. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)