wtorek, 10 stycznia 2012

perfumy

Hej!
Przepraszam za tą nieobecnosc, ale internet sie zbuntował i przez pare dni zadne strony mi sie nie ladowaly. Przez te zapalenie krtani do szkoly ide dopiero jutro a w piątek już ferie haha 3 dni tylko sobie pochodze.
Ogolnie nie bylo zadnego dnia zebym byla caly dzien w domu albo sie nudzila. Ciagle cos sie dzialo, albo ktos przychodzil więc nie narzekam. Dopiero dzis cisne caly dzien w domu, no ale to wina deszczu.
Dzisiaj moja mama dostala od kolegi paczke perfum zeby to posprzedawala. Zostawilysmy sobie pare a reszta idzie do sprzedaży i jedne tak bardziej mi znane zostaly perfumy z Dior ale ładnie nie pachną więc sprzedajemy. Zaraz idę ogladac pierwsza milosc, pozniej wyprostuje wlosy i pojde z psem do sklepu i wroce to sie spakuje na jutro.


mój faworyt to z hugo i bruno banani

 każda buteleczka tak wygląda ;)

Pa! 

32 komentarze:

  1. robisz coś z paznokciami, żeby odbudować płytkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robie nic, a wiem ze powinnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obgryzałam paznokcie, ale nie aż do tego stopnia. :D mi pomogła silna wola i odżywka Nail Tek Foundation II (na allegro ok. 12 zł). Utwardza paznokcie i powoduje ich szybsze odrastanie. : )

      Usuń
  3. no ja też dasz kom do nowego posta ?;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania ładne ładne.. :>
    A perfumy pachnące .. wyczuwam .. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy okazji ich powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! zazdroszczę!
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej a skąd sa te perfumy i za ile sprzedajecie?

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne! ^^
    __
    ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak pachną ^^
    miło tu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znam tylko męskie Bruno Banani, kupiłam mężowi. Ale kobiece chyba też ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeej ;] zapraszam do mnie na zestawienie muzyczne ^,^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię być chora! ;x

    Ile kosztuje jeden z perfumów Bruno Banani? <----- czy jakoś tak się to pisze

    OdpowiedzUsuń
  14. eej za ile mozna takie kupic? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O...ja będę miała ferie dopiero za jakiś czas : ( i też oglądam pierwszą miłość ! ;D Ogólnie fajny blog.^^

    OdpowiedzUsuń
  16. bruno banani to moje ulubione.. szkoda właśnie że są takie drogie. lubię te próbki bo są bardzo mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że przez internet nie można nic powąchać ;) fajny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam czegoś takiego ;P może gdzieś znajdę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze miesiąc temu miałam takie same paznokcie... obgryzałam totalnie, a moja silna wola pomagała mi przez max 2 tygodnie ;/ Odrosły, ale zaraz już ich nie było. Ostatnio miałam zakładany stały aparat na ząbki i na początku nie mogłam obgryzać, więc odrosły, a potem już niestety znalazłam sposób na moje uzależnienie. Ale powiedziałam dość! jeżeli teraz się nie oduczę to już nigdy ! I tak oto teraz jestem posiadaczką ładnych paznokci :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)