piątek, 27 stycznia 2012

spotkanie ;)

Hej!
Ale dzis zmarzlam. A to dzieki Kasi ktora sie spoznila na spotkanie ponad 40 minut :o Wiec pochodzilam sobie po pepca a pozniej po empiku i do tego jeszcze mnie wystraszyla jak przyszla. Wyszlysmy po paru minutach i szukalysmy jakies fajnej kawiarni i skonczylysmy w cukierni. Jak zobaczylam co maja do wyboru to troche nie wiedzialam co ale wzielam goraca czekolade a jak zobaczylam jej kawe to myslalam ze pekne. Wiekszej to oni tam filizanki chyba nie mieli XD Siedzialysmy tam prawie godzine bo bylo cieplo ;) Potem poszlysmy do rossmana ale nic ciekawego nie znalazlysmy wiec zaszlysmy do Lips Stick'a ale Kasia uznala ze ma juz wszystkie lakiery haha ^^. Wiec poszlysmy jeszcze gdzies indziej i wkoncu kupila a ja teraz zaluje bo moglam kupic taki jeden, trudno nastepnym razem ;) Na koniec poszlysmy zamowic Latte na wynos i poszlysmy na plac Jana Pawła 2. Po chwili rąk i nóg nie czułam, nigdy chyba jeszcze tak nie zmarzlam ;o Nastepnym razem musze kupic zakolanowki, ogrzewacze do rąk i lakier.





A jutro z rana szykuje się konkurs, zaglądajcie! :)

47 komentarzy:

  1. mniam, kawa.. <3
    fajny blog, podoba mi się.
    zapraszam na mojego bloga http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, kawa.. <3
    fajny blog, podoba mi się.
    zapraszam na mojego bloga http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziś zmarzłam :D
    do 4 godziny lekcyjnej w szkole nie czułam rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 zdjęcie sprawiło, że mam ochotę na czekoladę :d Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brr znam to, też niedawno wróciłam i właśnie siedzę się grzeję ; o

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj numer tego z chińczyka biczys

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzis szlam 10 minut do chlopaka, opatulona jak nigdy i pod klatka jzu nei czulam lapek ahhaha xD straszny mroz.. brrr~~ -o-'''

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam... ;P
    Super blog :D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo, dzisiaj faktycznie zimno było ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna, gorąca kawa w mroźny dzień - bezcenne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ^^

    Napisz mi prosze w komentarzu, jak znajdujesz firmy do których piszesz i czy rzeczywiście cos Ci przysyłaja? ^^

    Pytam bo jestem ciekawa :)
    http://www.xwhosthatgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też koniecznie muszę sobie kupić ogrzewacz do rąk i zakolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zjęcia... Latte <3
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. :)
    btw. dziękuję ze do mnie zaglądasz, odzywasz się prawie pod każdą notką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog: **
    Obserwujemy??
    Ja już obserwuje : D A czy Ty byś zechciała??:
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie to zazdroszczę, bo ja mieszkam w tak małym miasteczku, można powiedzieć wsi, że nie ma takiego miejsca gdzie można usiąść i wypić herbatkę. są 2 bary ale to dla meneli i budka z hot dogami ;<
    btw. w jakim mieście mieszkasz? :P


    zapraszam do mnie
    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. z ogrzewaczy polecam np sówki z FLO :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też zmarzłam dzisiaj :]

    OdpowiedzUsuń
  19. W Realu, ale widziałam też w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. arrrr ... llaate ;D czekam na next post ;)
    obserwuję, liczę na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawusia <33
    A filiżanka na prawdę ogromna ^

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks lovely!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm...kawka <3 :D
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. nic, nic. po prostu z ciekawości się pytam. miasto daje możliwości. ja jestem więźniem wsi, ale w sumie jest mi tu dobrze. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. o tak. mi tez przydał by się ogrzewacz. :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia ; *

    latte ; >>

    Ja dzisiaj zmarzłam. Brr.. -,-

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ochotę na czekoladę mm! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czeeść , piękne zdjęcia : D
    Zapraszam do mnie.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorrąca czekolada, ale bym teraz się napiła mm :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne
    Dodaj do Obserwowanych ; ) , licz na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe zdjęcia ;) latte mmm uwielbiam ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)