poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wrocław

Hej!
Dzis wstalam o 10 bo spałam u  babci to mnie obudzila na sniadanie, weszlam na chwile na laptopa, zjadlam i poszlam do domu sie szykowac. O 12 wyszlam z A. na przystanek. Czekalysmy prawie 30 minut na busa do wrocka. Dojechalysmy to byla 14 jakos nie pamietam. Na poczatku poszlysmy na arkady. Pochodzilysmy troche, powiem wam ze nic nie znalazlam ciekawego. Pozniej poszlysmy na rynek, pochodzilysmy porobilam zdjecia a pozniej jacys kolesie ciagle sie gapili, w sensie obracali sie dopóki nie zniknelysmy im z punktu widzenia. Haha^^  Nastepnie wstapilysmy do pizza hut z ktorej zaraz wyszlysmy i poszlysmy do starbucks caffe. Na poczatek zamowilam sobie caramel macchiato i weszlam na internet na telefonie. Siedzialysmy tam prawie z godzine. Gdy juz wychodzilysmy wzielam sobie na wynos gorącą czekolade z karmelem. Pyszne! Ogolnie mila obsluga, wygląd itd. Sądze że nie raz jeszcze tam zawitam :) Potem juz po drodze szlysmy na autobus spowrotem do domu. Po 19 juz bylysmy na miejscu. Jestem strasznie zmeczona ale bylo fajnie. Teraz sobie siedze jem slonecznik i ide zaraz sie kąpac, zrobie tosty i do lozka z laptopem. Jutro musze wstac wczesnie bo o 11 jade do walbrzycha! :)

choinka 

fontanna

kawa, jeśli chodzi o laptopa to siedziala z nami jakaś pani :)

 a kubek wziełam sobie do domu XD

Pa!

32 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ochoty na te napoje^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Gorąca czekolada z karmelem. Jeejku, to musi być dobre. :D Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. omnonmonm, choinka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. wrocław <3
    starbucks <3
    apple <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła choinka ^^
    Czekolada z karmelem. MMmmm - pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh. wrocławski Starbucks <3
    wspomnienia wracają.

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie chciałabym zobaczyć Wrocław :)
    zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, za mną strasznie chodzi Wrocław! Chciała bym kiedyś tam pojechać i pozwiedzać. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. to fajnie :) ja muszę połowę Polski przejechać czy nawet więcej :/

    OdpowiedzUsuń
  10. rany jaka piękna choinka! u mnie w mieście ani w pobliżu nie ma starbucksa ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawka ze Starbucksa? Czemu nie? :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog . zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w rynku przeważnie jestem średnio pare razy w tygodniu :P .
    Dziwi mnie tylko ten "szał" na kawę starbucks .
    W innych restauracjach są smaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna choinka ! A ja właśnie pod tą fontanną zmoczyłam moją pierwszą i na razie ostatnią lustrzankę. Starbucks rządzi !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno we Wrocku nie byłam...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. ooch, kawa ze starbucksa! najlepsza na świecie<3

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam we Wrocku i widziałam tą fonatnnę ;)
    __
    ależ masz teraz ciekawe życie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym sobie pojechała do Wrocławia, ale niestety mam daleko ;/. Ta pani fa fajnego laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Starbucks... uff dawno juz nie pilam :)
    swietne zdjecia i bloog!

    Obserwuejmy? sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wrocław ,moje piękne miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kawa super, ale po co Ci tak właściwie ten kubek ;>?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)