niedziela, 15 stycznia 2012

wypad na zakupy

Hej!
Dzisiaj wstałam o 14. Nie no koniec z takim spaniem haha! Wczoraj mnie tak głowa bolała że jak się położyłam to zasnełam za chwile, później obudzilam się koło 1 i już mnie nie bolała. Sen bardziej mi pomaga niż jakieś lekarstwa ;) Odrazu jak wstałam zjadlam obiad i umówilam się z koleżanką na zakupy. O 16 wyszłyśmy i poszłyśmy do centrum handlowego. Pochodziłyśmy po sklepach, nic ciekawego można powiedziec z ciuchów nie znalazłam no szkoda. Haha, jak wychodziłyśmy z szachownicy szli za nami jacyś chłopacy, weszłyśmy do ccc i jeden do mnie: "mój kolega chce ci dac swoj numer'' a ja ze nie dziekuje i sobie poszlam haha co to miało byc? XDD Pozniej zaszlysmy do rossmana i kupiłam sobie tusz i puder. Po wszystkim poszlismy do kawiarni i ja jak zawsze zamowilam sobie kawe mrożoną a moja koleżanka czekolade gorącą. Koło 19 byłyśmy już w domu. Dzień udany nie powiem że nie. Jutro idziemy na miasto bo A. chce kupic telefon nowy, we wtorek do wrocławia pochodzic, a w srode jade na zakupy. A dalej? Jeszcze nic nie wiadomo. Korzystamy z ferii na maxa, nie ma co! Buziaki ;*



 synergen piaskowy 03 antybakteryjny

wibo volume extreme waterproof

Bye, Bye!

19 komentarzy:

  1. Poder posiadam taki sam ; )

    Zapraszam do mnie! ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. ` zawsze jak jestem chora to mama każde mi spać. :D jednak spanie to lekarstwo. :D też raz tak miałam, byłam na jakiś warsztatach.. i koleś do mnie podchodzi i mówi że mój kolega chce ci dać swój numer.. po co mi jego numer? hahah xD masakra . ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! faktycznie korzystasz z ferii na maksa! :))
    __
    ja mam dopiero za dwa tygodnie :c, ale też robię plany.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś mi ochotę na gorącą czekoladę ;d .

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi narobiłaś ochotę na kawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. aw, ślinka mi cieknie na widok takiego deseru :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii, ja mam dopiero 3O.
    Też miałam taki przypadek z chłopcami(starszymi w dodatku), tyle że w szkole :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych ferii, ja jeszcze muszę trochę poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale dererek *_* ja ferie dopiero za 2 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah pyszno. też mam takie kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)