poniedziałek, 20 lutego 2012

bombka

Hej.
Dzisiaj w szkole lekcje minęły szybko i przynajmniej tyle dobrze ;) Po szkole wybrałam się do babci, dala mi bilet a później poszłyśmy do tesco ale nic nie znalazłam wiec dala mi kasę i kupuje sobie w sobotę płytę One direction uhuhuhuhu <3 Lekcje zrobiłam odrazu jak wróciłam, a teraz siedzę na czacie ;)
Od dobrych paru miesięcy u mnie w mieście w rynku stoi bombka świąteczna i pewnie będzie stała aż do Wielkanocy kiedy zamienią ją na jajko jak w tamtym roku ;)





26 komentarzy:

  1. o bombusia d; ciekawe kiedy ją zdejmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaka śliczna i duża bombka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bombka, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o . Świetna, ile ona waży :OOO .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha ha i wez tu taka unies. ^^.

    Zapraszam do mnie. ;)
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    oraz na bloga z opowiadaniem
    nastoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, ciekawe jak bedzie wyglądała jako jajko :P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna ta bombka! ^^ A widziałam w sklepie, że na okładce płyty może być też tylko 1 członek zespołu do wyboru. No albo cała 5. :D haha. A ty jaką kupisz? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. już dodaję do obserwowanych :) bardzo fajna grafika.

    OdpowiedzUsuń
  10. no rzeczywiście mogliby ją już niedługo zmienić na jajko ;P!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna^^
    a pokażesz kolczyk;)?

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah mogliby juz ja sciagnac :D ale fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna bombeczka:)

    zachęcam do zadawania pytań na moim blogu!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bombka, ktoś wpadł na niezły pomysl, więcej takich!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)