środa, 8 lutego 2012

coffee

Hej.
Boże co za dzień, ale na szczęście się już kończy i będzie następny jeszcze gorszy. W szkole jak się dowiedzieli że mam tyle słodyczy to razem z K. na wf robiłyśmy listę co kto chce i tak o to jedna cała reklamówka jedzenia, mam nadzieje ze K. podejdzie i mi pomoże ;) Miałam odrazu po szkole położyć się spać ale jakoś bym znów się nie ogarnęła. Kolo 17 oczy zaczęły mi się zamykać wiec poleciałam po kawę i odrazu lepiej. Skończyłam robić lekcje i o dziwo szybko poszło mi zrobienie pracy na zajęcia artystyczne ;) A teraz siedzę i kończę pic herbatę zajadając się czekoladą i zaraz zmykam się kąpać i biorę się za historie bo jutro mam po lekcjach pisać sprawdzian, o zgrozo dajcie weekend.
Apropo kawy, podobają się wam takie rzeczy? Szkoda psuć ale wypić trzeba hehe :)





i troche kawaii <3


Idę jeszcze troche pospamowac na TT, pogadac na gg i nauka -.-

49 komentarzy:

  1. Skąd masz tyle słodyczy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! ale świetne o.O

    kiedyś w "mam talent" takie coś robili^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale rfajne kawy ;o napewno bym nie wypiła, szkoda niszczyc takiego arcydzieła^^

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm...te kawy wyglądają pysznie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią wypiłabym kawy z tymi kotkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chciała bym taką kawe z kotkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, haha :O
    założysz się, ze zaraz napisze do cb jakiś anonimek zarzucając ci ściąganie od ankyl? -,-'

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają przepysznie! ja najbardziej lubię kawę w 'stabucksie' i w 'costa coffe' :)
    zapraszam do siebie http://deleks.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie cierpię kawy,ale uwielbiam patrzeć na to, jak ludzie potrafią zrobić,że wygląda tak świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, aż szkoda wypić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, wypilabym taka kawke :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello Kitty fajnie wygląda:D
    O, ja bym chciała z Dragon Ball kawusię^^

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kawa z napisem 'good luck'
    dzieki z komentarz

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, one były w mam talent ;) nie lubię kawy, ale te tutaj tak ślicznie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne te kawy !!!


    zapraszam na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham takie pocieszne kawusie! xd
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to fajnie się prezentuje... aż mnie ochota naszła na kawę :]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kawę jej zapach , smak , kolor jest genialna .UBOSTWIAM JĄ ;) Ach a te mnie zachwyciły , trzeba mieć naprawdę wielki talent do takich rzeczy ;) Aż mam ochotę ale już poźno ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są takie pomysłowe kawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie sie ostatnio koleżanka zapytała co nma zrobić z tą kawą jak dostała ją taką ozdobioną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :D

    + obserwuję

    + zapraszam do mnie - http://mojezyciemooojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie się prezentują:))
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do siebie na rozdanie:)

    http://gyaru-usagi.blogspot.com/2012/02/pierwsze-rozdanie-i-gyaruru.html

    OdpowiedzUsuń
  24. mmmm wygladaja przesmacznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kawa to jest najlepszy napój na świecie, śliczne obrazki

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałabym serca tego wypić xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, niestety wypić trzeba! Są cudowne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. z jednej strony chciałoby się wypić, a z drugiej szkoda psuć takie ładne kawki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. haha kawy są świetne :> Lubie a szczegolnie kapucziino :>

    http://dream-dzasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda by mi było wypić kawę z takimi fajnymi obrazkami xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj uwielbiam takie rzeczy ! :))) Bardzo chciałabym kiedyś kupić sobie kawke z czyms takim i zrobic kilka fotek na pamiątke :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)