piątek, 10 lutego 2012

coraz gorzej

Hej.
Wczoraj nie pisałam bo internet wgl nie działał ale teraz wszystko jest w porządku. Wczoraj wieczorem poszłam do babci i strasznie nie chciało mi się wracać do domu gdyby nie szkoła. Miałam dzisiaj na 10 ale wgl się nie wyspałam. Ze sprawdzianu z angielskiego dostałam 2 -.- wole 1 bo bym poprawiła, a później miałam kartkówkę z informatyki i dostałam 4. Potem sesje z matmy i godzina wychowawcza i do domu. Na 1 marca mam przygotować lekcje coś z alkoholem haha nawet niech nie liczy ze będę wtedy w szkole, nikt mnie nie będzie do niczego zmuszał, będę chciała to sama zrobię. Po szkole włączyłam komputer i tak siedzę, próbowałam narysować coś to mi nie wyszło. A teraz jestem głodna i chce herbatę i kawę to nie ma jak zrobić bo cukru brak -,- idę spać i wstanę sobie dopiero w czerwcu. Nie mam weny idę i chyba zawieszam bloga...

20 komentarzy:

  1. ughh też jestem strasznie osłabiona i potrzebuję motywacji do działania, do życia... mam nadzieję, że znajdziemy ją obie ! :) trzeba być dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. A 2 nie możesz poprawić ?:)


    Zapraszam serdecznie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2012/02/karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. za pewne szkoła tak na ciebie działa.. ja też cały czas chodzę zmęczona -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dosyć szkoły nareście sb odpoczne.Ferie zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zawieszaj bloga...
    6 miesięcy w wakacje wytrzymasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że nje słodze. :D heuehuh. też wole dostać 1 niż 2. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj bloga ^^ ; )
    Lubię go czytać.

    Ja miałam na 11 dzisiaj. Hehe ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kończe ferie i wogule mi się jakoś wracać nie śpieszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skońcyłam ferie -,-

    Nie zawieszaj. Miło się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w sQl można poprawiać 2 ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie zawieszaj! :) tak tu teraz ładnie! :}

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie nie ruszaj , nie zawieszaj ;D
    Główka do góry :D
    Każdy ma prawo do gorszego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie w szkole nawet 4 z niektórych przedmiotów można poprawić ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. nie możesz zawiesić ;o !
    też najchętniej bym zasnęła i obudziła się w wakacje ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubię jak mnie ktoś do czegoś zmusza

    OdpowiedzUsuń
  16. pokaż co tam narysowałaś:) .

    Czemu zawieszasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)