sobota, 11 lutego 2012

dobry dzień

Hej.
Dzisiejszy dzień był jeden z lepszych niż dotychczas. Oprócz mojego godzinnego zaspania było fajnie ;) Kiedy doszła 9 musiałam wywlec się z łóżka chociaż wolno mi to szlo bo polozylam sie kolo 2. Z Kasią spotkałam się w autobusie i na początek kierunek -tesco. Poszłyśmy do house i zauważyłam śliczny płaszczyk na wiosnę wiec trzeba odwiedzić babcie ;) W Rossmanie kupiłam sobie zmywacz bo mi się już kończy i oczywiście błyszczyk o zapachu coli aaah <3


Potem poszłyśmy do mc i oczywiście co kupiłam Happy Meal czy jak to się piszę a do tego kawę bo musiałam wypić a teraz zbieram naklejki czyli za tydzień powtórka z rozrywki ;) Do zestawu wzięłam sobie pikachu :D 





zmienili wygląd i odrazu milej się zrobiło ;)

Po mc poszłyśmy na miasto, ale o tym w drugiej notce. W domu byłam o 15 i za godzinę przychodzi koleżanka i wyciąga mnie na pizze. Skończyłyśmy w da grasso i zajęłyśmy ostatni stolik, było tyle dzieci i ludzi że teraz mnie strasznie głowa boli. Po 19 byłam w domu ;) Dzień zaliczam do udanych i oby więcej takich dni. 

Ps. Jak podoba się wygląd bloga? : )

38 komentarzy:

  1. Zmiana na lepsze! Nie poznałam w pierwszej chwili czyj to blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ciekawy dzień ;D
    Obyś miała takich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. ; )
    Właśnie jem frytki na kolację < 3

    Bardzo fajny wygląd bloga ; D
    Też myślałam nad kropeczkami ; D
    I nagłówek śliczny! ; D

    Wszystko ładnie ze sobą współgra ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. pikachu ^w^ wczoraj mi sie rzucil w oczy jak przechodzilam kolo MC w galerii ^-^/ <33

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyk o zapachu coca -coli ? :D mogę wiedzieć cenę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jedzenie z McDonalda ale nie bywam tam często, bo nie ma go w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pikachu^^
    fajny błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tę pomadkę i pichaczu i oddaj mi tego banana

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 2 błyszczyki z tej firmy :) też ostatnio byłam w maku :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wygląd :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio sprawiłam sobie w rossmanie pomadkę o smaku sprite'a:D smakowite są!

    OdpowiedzUsuń
  12. jesli masz ochote to wpadnij do mnie a nawet dodaj do obserwowanych: www.aleksandres.blogspot.com :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://maja-olsener.blogspot.com/2012/02/konkurs.html
    KOnkurs zapraszam:) do wygrania BUTY DEEZEE , biżuteria oraz ubrania japanstyle 24 oraz wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam <3 też chcę do Mc Donalda! :D
    Nowy wygląd śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. napisałaś że do babci musisz się wybrać ...tak mi się skojarzyło...słyszałam kiedyś takie określenie na babcie która daje pieniądze heh

    OdpowiedzUsuń
  16. pierścionek galaretkowy 16zł;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pikaczu ^^
    u nas w mc też zmienili wygląd, nawet podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no taniocha:) zdziwiłam się:) a czas był chyba nieograniczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. otwierasz swój filmik -> tam masz taką ikonke embed -> pojawia Ci się kod html, który wklejasz do notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    +obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  21. moja przyjaciółka ostatnio kupiła z allegro i jest wszystko OK.

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba muszę iść do mc, haha. xD ciekawy błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dziś wylądowałam rano w Mc'u przed egzaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te pikaczu ;dd hahah ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. przestań, to nie prawda! :)
    cudownie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)