wtorek, 7 lutego 2012

dosc.

Hej.
Wstalam dzisiaj o dziwo o... 11. Zaczelam sie ubierac bo musialam isc z psem, patrze przez okno snieg, teraz patrze jeszcze wiecej sniegu. Super. Wrocilam wypilam kawe, szukalam jakis fajnych blogow i znalazlam chyba tylko 2. Ogolnie siedze caly dzien i sie nudze i dzieki twitterowi dopiero nie dawno sie dowiedzialam ze mam sprawdzian z fizyki jutro wiec trzeba sie troche pouczyc. Macie moze jakies zawodne sposoby zeby szybciej wchodzilo do glowy? :) Myslalam nad "sesja" ale jakos nie ufam takim tabletką. Ide jeszcze troche pospamowac na TT, wykapac sie, wylaczamy laptopa i siadamy do fizyki. Mam nadzieje ze do 23 cos sie naucze. Dobranoc :)


28 komentarzy:

  1. Co do nauki... Po prostu przysiąść i poczytać, rozwiązać kilka zadań ;) Myślę, że nie masz aż tak dużo materiału do opanowania, aby wspomagać się tabletkami. ;)
    * i chyba niezawodne, a nie zawodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie,życzę powodzenia! :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak sie dowiedziec na ostatnia chwile o kartkówce/sprawdzianie grr -.-'
    powodzenia w nauce :* ja to mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na fizyke nie mam patentu niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na spr . :D :* jej, ten śnieg jest okropny . :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, a ja bym chciała żeby spadło u mnie trochę śniegu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w nauce ;) ja póki co mam ferie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie :*
    http://dominika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 'sesja' tez se zastanawialam nad tym preparatem .. ladne foto :D

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia ;)
    u mnie coraz mniej ściegu a więcej słońca !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz!;)
    Fajna fotka!!!!!!!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę fizyki ;/ zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej nauki ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię fizyki, jednak nasze testy są mistrzowskie- można otwierać zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fizyka to zło! a ściągi są git ;>

    zapraszam http://bajkaozyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też kiedyś szukałam jakiś dziwacznych sposobów nauki,ale już wiem jaki on jest;;;prosty ,trzeba usiąść i się uczyć, z czasem jak człowiek się dużo uczy to mu szybciej do głowy wchodzi:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam przed nauką zawsze piję porządną mocną zbożową kawę. :) polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie cierpię fizyki i chemii, jak dla mnie najgorsze przedmioty..
    a co do zdjęcia to śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)