wtorek, 14 lutego 2012

dzień jak co dzień

Hej!
Wczoraj poszłam spać o 3 więc skończyło się tym ze wstałam o 12. Włączyłam komputer i się nudziłam. Dziś jest 14 luty- walentynki, ale wolę określenie wale drinki ;) A jutro dzień singla :D A wy dostaliście coś z tej okazji?
Dzisiaj na obiad miałam naleśniki z nutellą, zjadłam 3 i było mi już nie dobrze haha.


Później zrobiłam sobie drugą herbatę ;) ostatnio zaczęłam dużo jej pic tak jak kawę. 


 kubek z żabki ^^

później moja mama mnie woła, patrze przez okno a tam siedzą 2 ptaszki przytulone, jednak walentyki zwierzęta też obchodzą, i oczywiscie musiałam to uwiecznić :)


Po Pierwszej miłości poszłam do babci i kupiła mi kalendarz na 2012, czyli można już wykreślić z listy must have :)

dzisiaj coś mnie naszło żeby sobie zrobic smiley'a. Co myslicie?


A teraz siedzę i sobie go uzupełniam a później wypadałoby zajrzeć do książek ;)

WYNIKI KONKURSU
WYLOSOWANA LICZBA TO:


 WYGRYWA:

GRATULUJE, SKONTAKTUJ SIE ZE MNA DROGA EMAIL :)

31 komentarzy:

  1. o boże nie wierze :D O wygrałam nauszniki ^^. Piszę już emaila ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję mojej imienniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    nowy post u mnie:)zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym takie naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, narobiłaś mi ochoty na naleśniki, ożesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaa jakie ptaszki! Super ujęcie :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia^^
    gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne! :) dodaję Cię. :) a tymi naleśnikami narobiłaś mi tylko smaka! :p
    zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o gratuluję zwycięzcy :D
    naleśniki wyglądają apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia ;)
    naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zachciało mi się naleśników!
    ojć. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nalesniki z nutella -pycha!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a powiedz mi gdzie dokładniej ^^ bo nie mogę odszukać nazwy miasta :c

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam naleśniki! jeszcze z czekoladą mmm :D

    jeśli masz ochotę zapraszam na bloga do posłuchania mojej nowej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :D Właśnie jem nalesniki! mmmm
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dostałam misia z okazji "wale drinki" :D

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez nie obchodze ;p. ostatnio jak jadlam nalesniki to tez mialam po 3 juz dosc ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej ale słodkie ptaszki ;)
    herbata z cytrynką <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mm.. naleśniki z nutella!
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. mniam, jakie pyszności! <3
    gratuluję zwyciężczyni ;)

    cherryxjelly
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tam nic nie dostałam. :PP
    zjadała bym takiego naleśnika<3 mmm..

    OdpowiedzUsuń
  23. wygrała GumiJagoda bo to twoja koleznka. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i dlatego wygrala -.- wiesz klikalam sobie ciagle tylko zeby jej numer wypadl. To bylo losowe przykro mi. I nie pisz z anonima bo wiem ze masz konto pewnie.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)