piątek, 3 lutego 2012

fioletowe ;)

Cześć!
Mimo ze miałam na 10 to się nie wyspałam. Na dzień dobry miałam sprawdzian z anglika, nie napisałam go dobrze i będę szla poprawić nie ma bata! Reszta lekcji zleciała szybko i bezboleśnie, zanim się obejrzałam już szlam do domu. Wróciłam, zjadłam nuggetsy, odpaliłam kompa i czekałam na mamę przy okazji dostałam torta i druga połówka leży w lodowce, słodki jest strasznie. Do teraz siedzę i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Może zaczne czytać lekturę, chociaż jeden rozdział albo zrobię lekcje i przygotuje co mam się nauczyć z biologii na poniedziałek, chce mieć to już z głowy ;) Nie dawno zjadłam tosty i wypiłam 2 herbatę, tak to już jest moje uzależnienie <3
Z nudów zrobiłam sobie paznokcie które już mi trochę urosły ;) I teraz na weekend i wszystkie wolne dni bede malowac na jakies kolory a w dni szkolne jasny z odblaskiem różu :)

wisienka była urocza ;)




Bye, Bye! 

32 komentarze:

  1. ale zrobiłaś smaka na tego torta!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paznokietki :-)

    Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zjadłabym taki torcik ! :* też tak zawszę robię z pazurkami . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam ciastko wygląda bardzo apetycznie! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam;D
    śliczne paznokcie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmm ale smaka mi zrobiłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też kiedyś chciałam malować na weekendy paznokcie, ale jestem za leniwa i nie chciałoby mi się ich zmazywać za kilka dni ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie zabiła, nie zabiła! :D :D
    yummy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. pychotka... :))
    fajny lakier

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne paznokcie.!
    obserwuję.^^
    fajny bloog.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :)
    Zrobiłaś mi smaczka na Nuggetsy i torta :DD ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie ! *.*Świetny blog.


    Zapraszam do nas - http://everyday-human.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj malowałam paznokcie :D fajny kolor!
      ciasto wygląda smakowicie ^^
      zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :*

      Usuń
  14. Boze,aż mi się ochota na jakies ciacho zrobiła ;))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ladny kolorek :> ja na szczescie moge malowac do szkoly ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Torcik wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)