środa, 1 lutego 2012

Folwark zwierzęcy

Hej.
Przepraszam że wczoraj nie pisałam ale z netem mam problemy, transfer poszedł dzisiaj dokupiłam nowy. A 10 lutego będzie już normalnie ;) A wgl to mamy już luty i posty będą codziennie, boże jak to zleciało ;o. 5 lutego mam imieniny. Dzisiaj miałam sprawdzian z matmy i miałam pisac z chemii ale jak nie umiem na 5 mam nie pisac czyli nie pisałam. Wrocilam, zjadlam obiad, wlaczylam komputer, walczylam z netem i narazie jest dobrze. O 18 obejrzalam serial i wzielam sie za lekcje. Teraz mi zostało do przeczytania jakis tekst na polski i nauczyc sie na historie. Wczoraj zabrałam mamie banana z orbit i przyczepilam sobie do telefonu ;) Jutro po szkole ide do babci i wroce wieczorem. A teraz koncze herbate, wylaczam komputer o 21 i ide sie uczyc.



zrobiłam sobie warkoczyka ;)

28 komentarzy:

  1. ja niedługo będę musiał to przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej nauki :>.
    Ładne zdjęcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahah. bananek <3
    powodzenia z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w sql :) Fajne ostatnie zdjęcie:)

    Zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia .
    fajny bananek ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia^^
    powodzenia w nauce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobala mi sie ta ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie historii -.-
    banan < 3 ja miałam pączka, ale mi odpadł :c

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny warkoczyk <3
    ja mam ferie ale lekture czytam ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. banan- przywieszka < 3
    ja mam na portfeluu : )

    zapr. do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna zawieszka :D
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, miły dla oka blog :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. banan ! :D

    zapraszam do mnie na nowy post!
    kammy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście mam ferie.:) Ładnie ci w warkoczu.

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. mam w planach tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)