wtorek, 28 lutego 2012

Hotel Piast-Roman

Hej.
Nie pisałam długo ponieważ w niedziele nie miałam siły a w poniedziałek mnie nie było w domu.
Dzisiaj byłam cały dzień u babci, przynajmniej trochę wypoczęłam po tym szalonym weekendzie ;) Płytę 1D słucham ciągle haha. I od soboty jem michałki i jeszcze ich nie skończyłam, już mi nie dobrze :c. Udało mi się nawiązać współprace z jedną firmą kosmetyczną i teraz czekam na paczkę :)
W środę porobiłam trochę zdjęć mojego miasta- Świdnicy. W rynku znajduje się chyba najlepszy hotel jaki znam u nas w mieście. Dla osób które przyjeżdżają zwiedzić miasto i inne jego atrakcje jest to dobre rozwiązanie ponieważ odrazu po wyjściu jest się w centrum i nie trzeba daleko iść żeby zwiedzić chociażby rynek :) Tutaj macie link do strony internetowej hotelu http://www.hotel-piast-roman.pl/ .



20 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :)