czwartek, 2 lutego 2012

już niedługo

Hej.
Dzisiaj mialam do szkoly na 8, i zwleklam sie z lozka o 6.40 wlaczalam drzemke chyba z 20 razy -,-. Na przystanku zmarzlam, w szkole tez. Nie pisalam historii bo sie nie nauczylam. W domu bylam o 14. Zjadlam obiad, na chwile na kompa, po 16 do babci i po 19 bylam w domu. Weszlam na komputer, zrobilam lekcje a zaraz biore sie za nauke na angielski bo mam jutro sprawdzian. Mam nadzieje ze sie wyspie bo mam na 10 aaaaahh ! Nie moge sie doczekac soboty. Idziemy z Kasią na miasto a pozniej na zdjecia, can't wait <3 Jutro koncze lekcje o 14, wieczorem pojde do babci i chyba zostane na noc, ale wezme laptopa ze soba moze. ;) A teraz ide sobie zrobic tosty i kawe albo herbate, myc i poucze sie do 23 i spac. Dobranoc :*

zdjęcie jeszcze kiedy troche spadlo sniegu. Telefon ma lepsza jakosc niz aparat ;o


32 komentarze:

  1. piesek<3
    zapraszam do mnie :>
    pytania i odpowiedzi,zapytasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brr, chyba w każdej szkole jest strasznie zimno -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak :P
    Zapraszam serdecznie :* Mam nadzieje ze dodasz komentarz :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki psiak ;)
    ja też nic tylko marzne ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. oo , fajny psiak ;d
    wpadaj do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest czasem ze zdjeciami takie coś :/ :D
    Psiaczekk :>

    OdpowiedzUsuń
  7. jest tak strasznie zimno ;(
    fajny piesio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też rano nigdy nie mogę wstać z łóżka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak zawsze mam, że włączam kilka razy drzemkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobnie ustawiam sobie kilkanaście budzików..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dobrze, że mam ferie i nie muszę tak wcześnie wstawać. powodzenia na teście z Angielskiego. ;)
    obserwujemy? ;)
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ` ja jak mam na 8 to wstaje o 6 . : D heueheuh. :* kurczę, współczuje Ci stania na przystankach . :D zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia na teście! ;)

    jaka słodka psinka ;oo

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziak :)
    współczuję stać na przystanku w takie Ziiimnoo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki piesooo !
    Powodzenia na teście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak wiec milej soboty :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  17. miłej soboty :D
    fajny psiak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No, śniegu jest w opór dużo...
    Ładny psiak :)

    Dodałam Cie do obserwowanych i mam cichą nadzieję, że też mnie dodasz ;)
    http://www.xwhosthatgirl.blogspot.com/
    Będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale futrzak superowy :D

    (zapraszam do siebie)

    OdpowiedzUsuń
  20. słodki piesek :)
    Masz bardzo fajnego bloga! :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super piesek *.* Zapraszam do nas. ;) http://everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny piesek : D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - actlikeamillionaire.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. moja sasiadka ma podobnego psa !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale miałaś zalatany nawet dzien ;o ładny piesek ;o <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)