środa, 15 lutego 2012

kosmetyki które używam na co dzień

Hej.
Ale zimno brrr, aż nie chce się nigdzie wychodzić. Śnieg sypie od rana i chyba nie ma zamiaru przestać. Jutro muszę iść do szkoły wiec pisze szybko posta i zacznę ogarniać to wszystko. Cały dzień mnie głowa boli masakra.
Ten post miał być w formie filmiku ale nie chciał się wgrać. Wiec napisze wszystko ;) Każdy kosmetyk jest ponumerowany więc ogarniecie ;)


1. Body Milk Fruity- jak sama nazwa wskazuje jest to mleczko do ciała. Zbytnio nie preferuje tego typu kosmetyków ponieważ długo się wchłania czego nie lubię. Oprócz tego że ma ładny zapach dobrze nawilża skórę. Nie powiem wam gdzie kupiłam ponieważ dostałam na urodziny. Moja ocena: 3/5
2. Masło kakaowe ziaja- ładny zapach, znacznie poprawia koloryt skóry. Tani a dobry produkt. Polecam naprawdę, nie pamiętam za ile ale chyba ok. 5 zł w rossmanie. Ocena: 4/5
3. Masło do ciała ciemna czekolada i orzech pistacji- produkty z tej serii są naprawdę godne polecenia. Dobrze nawilża, szybko się wchłania a zapach pozostaje na długo. Cenowo to ok. 10 zł chyba. Ocena: 5/5
4. kokosowy krem do rąk ziaja- tak jak wcześniej pisałam strasznie lubię te firmę więc naprawdę polecam. Kupuje zawsze ten krem i nie zamienie na żaden inny. Zapach cudowny, pozostaje na długo. Przydatny na zimę na suche dłonie. Ocena: 5/5


1. activ antyperspirant ziaja- preferuje bardziej w kulce antyperspiranty a ten jest niezawodny. Na początku jak dostałam pomyślałam: "tanie gówno pewnie do niczego" . A teraz jestem strasznie zadowolona i polecam. Zapach cytrusów. Ocena: 5/5
2. Mini Love- tą perfumę dostałam pod choinkę i jest z Francji. Jak widać kończy się a w Polsce chyba jej nie zdobędę ale jakby ktoś widziałam to napiszcie. Zapach śliczny, długotrwały, trochę słodki czyli to co lubie. Ocena: 5/5
3. avon natura odzywczy scrub do twarzy- jako do cery tradzikowej przetestowalam tysiace produktow i wlasnie o to ten mnie jak najbardziej zadowolil. Dziala znakomicie i napewno zamowie jeszcze nie raz. Zapach brzoskwinia i mleczko migdalowe. Ocena: 5/5
4. avon natura odżywczy żel myjący do twarzy- jest to drugi produkt z tej samej serii który także działa znakomicie także polecam. Ocena: 5/5
5. wibo volume extreme waterproof- nie, nie, nie 3 razy nie, dziekuje. Okropny tusz jak dla mnie nie polecam. Beznadziejnie tuszuje rzeszy, skleja je. Ocena: 1/5
6. lovely eye liner- długo się trzyma, nie rozmazuje się i nie rozlewa. Pędzelek jest dobry także polecam. Ocena: 5/5
7. lovely eye liner z temperówką- Kredka jest cudowna, nie rozmazuje się i pozostaje na dłużej. Cena przestępna a do tego temperówka. Polecam. Ocena: 5/5
8. smakers cola- cudowny zapach, nawilża. Chociaż szybko schodzi. Ocena: 4/5
9. kompakt puder synergen- puder nie odpada po szybkim czasie, nie zostawia grudek bo dzięki poduszecce dobrze się go nakłada. Od teraz kupuje go zawsze :) ocena: 5/5

I to na tyle. Mam nadzieje ze sie podoba i ktos przeczytal. Jesli macie jakies pytania w zwiazku z jakims kosmetykiem pytajcie w komentarz napewno odpowiem. :) 

36 komentarzy:

  1. ; DDD fajne kosmetyki ^^. Co tak mało ich ? :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowo - pistacjowe masło do ciała musi pięknie pachnieć... :) ahh, zachciało mi się spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę ,że tez używasz masło kakaowe ;) Ja go uwielbiam ;)Genialnie pachnie ;pi puder też mamy ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na posta:)
    może niedługo sama coś podobnego zrobię na blogu.. jeśli ci to nie będzie przeszkadzać [?] ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no super kosmetyki! ^^
    Super blog, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam tego kremu do rąk oraz pudru i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten krem kokoowy świetnie pachnie :D
    aaa kosmetyki z avonu są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kosmetyki. Uwielbiam błyszczyki smakersy :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga. :D Wydajesz mi się być ciekawą osobą. Oczywiście dodaję do obserwowanych. Jeśli chcesz, możesz dodać też mojego.
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne! ciekawe ;)

    mnie tez od rana boli głowa :/..wytrzymać nie można ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, połowę tych kosmetyków również używam i są świetne :))
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. co do 9 to się zgadzam puder jest przecudowny i tani:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam takie same masło kakaowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam MINI SEXY i ja kupilam w Holandii. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz!;)
    Fajne kosmetyki!!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kosmetyki ziaja :) a masło kakaowe jest mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło do ciała ciemna czekolada i orzech pistacji ---> FAJNIUTKIE <33

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię ten krem do rąk z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masło do ciała <3 Fajny blog.

    everyday-human.blogspot.com Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. głupie pytanie, ale co to jest SCRUB do twarzy? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde, aż mi trochę niedobrze od tego kremu kokosowego, ogólnie mi się podobał, ale jak zobaczyłam ile moja koleżanka go używa to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny nagłówek:) Sama robiłaś czy znalazłaś na necie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam puder, antyperspirant i masło kakaowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam to samo masło kakaowe- uwielbiam je:3

    xoxo,
    http://www.myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. używałam kiedyś tego masła kakaowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. POluję na ciemną czekoladę i orzech pistacji ! świetne kosmetyki ;-) dodaję do obserwowanych i jeśli chcesz możesz zrobić to samo , zapraszam również do polubienia strony mojego bloga na facebooku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam taki błyszczyk tylko inny rodzaj :) co do pudru,to będąc ostatnio w rossmannie wzięłam go,bo dużo osób go chwali. Niestety nie dla mnie,według mnie jest zbyt ciężki,dobrze że tobie odpowiada :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten puder! Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ejjjj to 3 pistacjowo czekoladowe kocham! mam to masełko i uwielbiaaaam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)