piątek, 24 lutego 2012

lakier miętowy

Hej.
Wczoraj obejrzałam film twój na zawsze i powiem wam ze był fajny, nawet był moment ze się popłakałam. Przesiedziałam pół dnia w łózko a później poszłam do babci.
Dzisiaj tez cały dzień w domu. W wcześniejszym poście pisałam wam o lakierach ze kupiłam wiec dzisiaj wam je pokaże ;) Pierwszy jest z Vipera miętowy nr. 208 i drugi zwykły brokatowy miss selene. Na żywo lakier wygląda o wiele lepiej na paznokciu odrazu po nałożeniu 2 warstw :3



HAHAHAHAHHAAHAHA, Kasia [ GumiJagoda] do mnie przed chwilą na czacie jak się robi zdjęcia na automacie. Jezu umieram. :D
A jutro się do tego z nią spotykam z rana wiec jeszcze się trochę z niej pośmieje :D
Papa ^^

35 komentarzy:

  1. DZIEKI
    on wygląda tutaj na niebieski xd D;
    z cene z lakieru moglas usunąc ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski sam w sobie jest fajny, ale nie podoba mi się ten efekt z brokatem + zadbaj o schludniejszy wygląd zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak? Zrobiłas tego kolczyka, czy nie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek lakieru:) właśnie chcę kupić podobny!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię brokatowych lakierów. :D ładny ten mietowy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne lakiery, jednak ja wolę matowe odcienie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiesz malować paznokci. Nie maluje się do końca, bo się skórki niszczą i wygląda to nieciekawie=/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :p
    obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie lubie lakiery w takim odcieniu ^_~

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie lakier^^ Szczególnie kolory. ::P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny jest! Chociaż ja chyba wolę bez brokatu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień lakieru.Muszę się przyznać że jestem stałą czytelniczką twojego blog ;> Piszesz najbardziej sensowne notki jakie widział i punkt dla ciebie ;> Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię brokatowych lakierów aczkolwiek kolorki są fajNe :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbam miete na paznokciach :>

    OdpowiedzUsuń
  15. też sobie sprawię na wakacje taki miętowy lakier ;p ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor ten miętowy, chociaż uważam, że ten brokatowy 'zgasił' odrobinę miętę, przez co nie oddaję swojego koloru ;>
    A swoją drogą, gdzie kupiłaś ten brokatowy ? Zwykły sklep czy sieciowa drogeria ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny lakierek ! :))

    W między czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. to ten film z patinsonem i ta blondynka :>? to ogladalam i bardzo bardzo mi sie podobał !

    OdpowiedzUsuń
  19. MAsz fajnego bloga :3 .

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny ten kolor ;d tez ostatnio zaczelam malowac z brokatem ;d slicznie to wyglada ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)