niedziela, 12 lutego 2012

miasto

Hej.
Dzisiaj spędziłam cały dzień w łóżku z laptopem. Nie mam weny na nic, czasem fajnie tak spędzić dzień kiedy wcześniejszy był tak zalatany. Obiecałam wam wczoraj w notce że dam 2 częśc czyli pokaże moje po czesci rodzinne miasto w którym żyję, urodziłam się, wychowałam i mam wszystkich bliskich w jednym miejscu :)

patronka mojej miejscowości- Maria Kunic

 herb miasta :)

takie tam, nie wyjściowa twarz nie patrzec ! 




Wybrałam najlepsze zdjęcia, mam nadzieje że się podobają :) W dzień świeciło mi na ściane taka mała smuga światła i zrobiłam takie coś z nudów : 3


Pod wieczór założyłam sobie konto na allani.pl i stworzyłam parę zestawów a wam pokaże narazie jeden :) Jutro zrobie specjalny post chyba na ten temat ;) moje konto, kliknij.

ten sweterek jest cudny *.*


założyłam jeszcze sobie ASK.FM a więc jak macie pytania to pytajcie tutaj ;) kliknij.
A teraz jeszcze chwilę posiedze i porobie zestawy i nie wiem czy jutro będę szła do szkoły -,- 
A wam życzę dobranoc :*

44 komentarze:

  1. maryśka jest a ja mam zdjęcie od tylu <3 :D
    słit fociaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://panna-kazikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne miasto:) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej zdjęcia śliczne, a outfit świetny- wszystko mi się z niego podoba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia ; )
    Fajne masz miasto. ; >
    Moje takie badziewne xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia piekne.. super miasto, moje jest brzydkie:P nie napisałas nazwy jedynie:P:P hmmm zgaduje..zamość :) ?
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjęcia obserwuje licze na rewanż ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne miasto. A sówka na ostatnim zdjęciu (w zestawie) jest przeboska; ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia^^
    też mam konto na allani.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post dear and gorgeous blog!
    Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweterek w tej stylizacji ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladne miasto, super fotk i;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, dzięki. Wpadaj do mnie częściej. Może chcesz darmową reklamę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a tak sie zastanawiałam bo nie kojazryłam miasta. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczne :) u mnie nie ma takich kamienic
    podobają mi się te zdjęcia z cieniem :) ja bym nie szła na Twoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestawik. ;d
    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne miasto. Twarz wcale nie niewyjściowa :> Zestaw cudny, sweterek i jeszcze motyw sowy. Uwielbiam.

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... wystarczy że napiszesz do mnie na gg i załatwimy reklamę. Musisz wysłać mi banner. 10213497 - mój numer gg

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdemu się zdarza .
    Nie warto nikomu wytykać tego , że zrobił źle tylko pomóc .
    Trzeba otworzyć serce .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda bardzo dobrze. ;) Przy okazji masz bardzo fajne buciki na jednym ze zdjęć.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia super, i nie gadaj głupot o twarzy ; PP

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kolorowe kamieniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale tam ładnie;) wybrałabym się:>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)