czwartek, 16 lutego 2012

pączki

Hej.
Dzisiaj mamy tłusty czwartek. Nie wiem czemu ale nie lubie tego dnia. Weszlam dziś na facebook'a i co widze? Wszystko zaspamowane pączkami, no ludzie litosci. Dzisiaj na szczęście dużo śniegu nie napadało tylko troszkę napruszyło :) Ale i tak jest dużo :o Ale jak wyszłam z psem rano i wieczorem to nie było czuc że jest zimno, dla mnie było ciepło ;)
Pod wieczór poszłam do babci na pączki ( tak, tak musiałam niestety zjesc :< ) I wrocilam do domu po 21. A teraz aktualnie siedzę i robie różne zestawy na Allani i myśle co dopisac do mojej listy must have jeszcze, i do tego napisałam drugiej babci sms to nie odpisuje :c Może jutro mi odpisze...

z budyniem i czekoladą to zjem <3 do tego moja ulubiona herbata ;)
przepraszam za jakoś ale telefon robi swoje :<

Przed chwilą zrobiłam taki o zestaw, zakochałam się w butach ale cena masakra -.-


A wam życzę dobranoc :)

29 komentarzy:

  1. dobrej nocy rowniez ;-) świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  2. oddaj mi kubek !
    mam podobne buty tylko brązowe.
    taką torbę widziałam w chińczyyyku
    treginnsy podobne musze kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zjadłam nawet jednego pączka:P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw:)
    też mam taki kubek;D
    śliczne zdjęcia^^
    dobranoc;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga, będę zaglądać często:) Bardziej prócz zdjęć na fejsie mnie irytują teksty typu: "Oby poszło w cycki". Śmiać mi się chce z tego :):) Fajny zestaw:) PS: To Ty na zdjęciu ? Jeśli tak to zazdroszczę włosów. Takie proste i w ogóle ;) Pozdrawiam cieplutko.

    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz!;)
    Kocham pączki!!;)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tytuł bloga i w ogóle.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw no i te buty! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, buty są przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam kubek ! ^^

    ps. ; czemu prawie wgl nie chodzisz do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od poniedziałku będę chodzic. Bo jakoś tak nie lubie patrzec na swoją klase XD

      Usuń
    2. i mama Ci pozwala? kurczę , zazdroszczę.

      Usuń
    3. no pozwala. Nie ma co zazdroscic, pozniej sa tylko zaleglosci. Moge wiedziec kim jestes? :)

      Usuń
  11. również od czasu do czasu robię sobie zestawy na allani ;)

    zaproś mnie: mój login: izka96r^^

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjecie. buty mogą być, cena powala, ale wolałabym czarne. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie ten zestaw bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie! Masz piękne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. pąąączuuuusie ! :3 mniam. <3

    +obserwuję :)

    + zapraszam na blog : urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się Twoja grzywka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)