poniedziałek, 6 lutego 2012

park

Hej
Wczoraj zaczelam pisac notke i co? net padl nic sie nie zapisalo -.- Wiec dzisiaj moze beda 2 notki.  W sobote wieczorem musialam sie tyle nadzwigac to masakra, mam 4 kartony slodyczy, ale bylo tego wiecej ale dalismy tez troche znajomym bo sama ja tego nie zjem ;o A teraz jem M&M's. Wczoraj bylam z kolezanka w tesco i na sklepach ale oczywiscie nic nie kupilam a ona tak haha. W rossmanie widzialam fioletowa plukanke do wlosow i w sobote kupuje i zrobie sobie koncowki <3. Pozniej poszlam do babci bo mialam imieniny dostalam kase, zjadlam ciasto i obiad. Wrocilam do domu, wlaczylam komputer wzielam sie za robienie sciagi na biologie ale i tak nie poszlam do szkoly bo byla z moja mama akcja poszukiwanie pilota do 1 -.-. Na jutro musze sie na geografie nauczyc na sprawdzian aaaahh cudownie <3 A teraz koncze dobijac kawe i ide szukac czegos slodkiego a was zostawiam ze zdjeciami z parku :) Do pozniej!







41 komentarzy:

  1. zdjęcie od tyłu <3 :DDD

    pamiętasz tę petarde? :D

    ej kubek nie popełnił samobójstwa ;cc

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też na jutro mam geografię .. -.-
    fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki:)
    powodzenia na sprawdzianie ;pp:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też szłam szukać czegoś słodkiego ;]] Heh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Zdjęcia :)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie zdjęcia! :)
    powodzenia na sprawdzianie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;) mam ochote na coś słodkiego, chyba widziałam na szafce u mamy pryncypałki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia < 3 Kawa<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia sa fajne, chwilami bardziej jesienne.;) +Masz super ,świetne buuty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne fotki!^^

    genialny park! ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam! U mnie konkurs organizowany wraz z dash44.pl :)

    http://i-run-in-crowds.blogspot.com/2012/02/konkurd-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ej,a może w srodku siedzą małe krasnoludki, które zaczynają chuchać? :D :D
    ale śliczne! *.*
    u mnie w mieście też jest most, który ma biało-niebieskie uchwyty ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zdjęcia <3
    Nie lubię geografii :<
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia . ^^
    Masz do tego talent ... albo przerabiasz . xDD
    Tak czy siak bardzo ładnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komcia ;)
    oczywiście , że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne zdjęcia, dodaję do obserwowanych :- )!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli jednak masz talent . ^^
    Tak przeczuwałam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ła! koniecznie pokaż nam potem te fioletowe końce!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tu:)
    Obserwuję i liczę na to samo :DD! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do wzięcia udziału w kosmetycznym konkursie!:)

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń
  22. a skąd Ty wzięłaś aż 4 kartony słodyczy ? ;)
    ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne zdjęcia :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny park oraz zdjęcia.Zapraszam do mnie:http://blog-zyciowy.blogspot.com/.Jeden post ale się jeszcze rozkręci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)