środa, 22 lutego 2012

pizzeria

Hej.
Dzisiaj nie miałam lekcji bo były dni otwarte szkoły dla 6 klas. Byłam umówiona z Kasią że podejdę po nią pod szkołę i pójdziemy sobie na 'obiad' do da grasso. Nie było tak źle bo prawie nikogo nie było, zamówiłyśmy pizze i chyba po 20 minutach ją dostałyśmy. Nie mogłam jej już zmieścić wiec 1 kawałek został :c Po pizzy poszłyśmy do sklepu i kupiłam 2 lakiery, pokaże je w innej notce, później do empiku. Na koniec porobiłam trochę zdjęć mojego miasta i kościoła. W domu byłam o 16. A teraz biorę się za lekcje bo dużo mam zadane :c





Do następnej :)

28 komentarzy:

  1. kłamca ! : DDD czekałyśmy ok 40 minut albo i więcej :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. mm pizza :)
    koniecznie pokaż lakiery popacze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio jadłam pizzę, mmm... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah a ja pracuje w Da Grasso i już nie mogę patrzeć na pizze! :DDDDDDDDDdd

    OdpowiedzUsuń
  5. aż zgłodniałam, kiedy ja jadłam pizzę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w da grasso sa pyszne pizze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego smaka mi zrobiłaś.! ^^
    Mamusiu, ja kce dziś pizze. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha.
    Nowy post u mnie .Zapraszam;*
    Mam prośbę.
    Polubisz mnie http://www.facebook.com/Kakuskaaaa
    Możesz zadać mi pare pytań na moim blogu .Chciałabym urządzić specjalny post.

    OdpowiedzUsuń
  9. mm.. pizza z DaGrasso pycha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne szklanki! :D
    Ale bym zjadła taką pizze, mogłaś mi ten kawałek przestać do domu, hahah :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiaam pizzę z da grasso! ;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no wiesz niektórzy mają w tym czasie 18stki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. da grasso <3 oj aż się głodna zrobiłam :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. przytulna pizzeria:) . Czekam na lakiery^^

    OdpowiedzUsuń
  16. co roku robię tam urodziny ! uwielbiam tą pizzerię... < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja rowniez i co w zwiazku z tym?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mniam :D ale mi narobiłaś ochoty na pizze! :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)